27. خرداد 1394 - 9:14   |   کد مطلب: 6220
سه بانوی پینگ‌پنگ‌باز استان همدان به اردوی تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضا راه یافتند.
بانوان پینگ‌پنگ‌باز همدانی در اردوی تیم ملی پیوند اعضا

به گزارش شبنم ها، فعالیت‌های هیئت تنیس روی میز استان همدان با وجود ورزشکاران خوب و مستعد در این رشته خاموش دنبال می‌شود و هیئت ناشنوایان و پیوند اعضای استان و ورزشکاران فعال در این هیئت از امکانات موجود استفاده می‌کنند.

هیئت ناشنوایان و پیوند اعضای استان، سالن‌ها و اماکن ورزشی مورد نیاز ورزشکاران را با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و سایر هیئت‌های ورزشی فراهم می‌کند و ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان با بهر‌ه‌گیری از این امکانات تاکنون نتایج خوبی را در رشته‌های مختلف ورزشی رقم زده‌اند.

تنیس روی میز از جمله رشته‌های ورزشی است که ورزشکاران پیوند اعضا در آن فعالیت می‌کنند و ورزشکاران برجسته‌ای در بخش بانوان نیز تاکنون به این عرصه وارد شدند.

بانوان پینگ‌پنگ‌باز فعال در هیئت پیوند اعضای استان، زیر نظر مربیان مجرب تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و تاکنون چند دوره به همراه مربی باسابقه استان در اردوی تیم ملی حضور داشتند و عناوین متعددی را به‌دست آوردند.

امسال نیز سه بانوی پینگ‌پنگ‌باز همدانی به اردوی آمادگی تیم‌ ملی پیوند اعضای کشور راه یافتند تا برای حضور در مسابقات جهانی جایگاه خود را در تیم ملی ثابت کنند.

گفتنی است نخستین اردوی آمادگی تیم‌های ملی تنیس روی میز، بدمینتون، دوومیدانی، بولینگ و شنا برای حضور در بازی‌های جهانی پیوند اعضا در دو بخش مردان و زنان از 27 خرداد ماه آغاز شده و تا دوم تیرماه در تهران پیگیری می‌شود.

در این مرحله از اردو ورزشکارانی از استان‌های فارس، اصفهان، کردستان، تهران، کرمانشاه، مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، مازندران، قزوین، البرز، خراسان رضوی، همدان، خراسان جنوبی و یزد حضور دارند.

بانوان ورزشکار همدانی در رشته تنیس روی میز با ترکیب بهاره بیگی، الهام محمدی، معصومه برجی در این اردو حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است بهاره بیگی و معصومه برجی دو بانوی پینگ‌پنگ‌باز استان سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارند.

بیستمین دوره بازی‌های پیوند اعضا از اول تا هشتم شهریور در ماردل پلاتای آرژانتین برگزار می‌شود که تیم پیوند اعضای کشورمان با ترکیب تیم‌های مختلف از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

انتهای پیام/

 منبع: فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار