9. تير 1394 - 14:48   |   کد مطلب: 6352
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی٬ ورزش بانوان چه در بخش همگانی و چه در بخش قهرمانی را مورد توجه مجلس عنوان و بر تلاش برای پررنگ شدن این موضوع تأکید کرد.
آماده‌سازی بسترهای لازم برای حضور زنان در ورزش همگانی و قهرمانی

لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص اهمیت ورزش بانوان بیان داشت: به تازگی جلسه‌ای که داشتیم گزارش یکساله فعالیت‌های شورای تخصصی ورزش بانوان را بررسی و گزارشی دراین‌باره نیز ارائه کردیم. همه کسانی که در این جلسه حضور داشتند از این اقدامات تقدیر و تشکر داشته و بسیار استقبال کردند. حتی نمایندگان دستگاه‌هایی که در این جلسه حضور داشتند درخواست عضویت شورا را داشتند که ما هم استقبال کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهار کرد : در این شورا برنامه ویژه‌ای داریم تا امکانات بیشتری برای ورزش بانوان ارائه دهیم و شرایط حضورشان در ورزش همگانی و قهرمانی را مهیا کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای پررنگ شدن ورزش بانوان گزارشات و اخباری ارائه شد و پیشنهادات مسئولان حاضر در جلسه مورد بررسی قرار گرفت. تلاش ما براین است که به مسابقات بانوان بیشتر توجه شده و حمایت بیشتری از این بخش صورت گیرد.

افتخاری درخصوص این‌که چقدر میزبانی ایران در مسابقاتی مثل شنا بانوان کشورهای اسلامی که قرار است پاییز امسال برگزار شود در رشد ورزش بانوان تأثیرگذار است٬ گفت:کشور ما آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی بانوان در فضایی ایمن را دارد و باید درخصوص این موضوع از طرف مراجع مربوطه اقدام شود. کارشناسان هم باید درخصوص زیرساخت‌ها نظر دهند و شرایط را مهیا کنند.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در هرحال بررسی یک به یک مسائل ورزش بانوان مثل اهدای پاداش به آن‌ها٬ برگزاری مسابقات و اردوها با حضور همه مسئولان هستیم و ان شاالله به نتایج خوبی هم خواهیم رسید. دراین‌باره همه اقدامات با حضور همه مسئولان صورت خواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم در ورزش بانوان بیشتر از قبل فعال باشیم./

دیدگاه شما

آخرین اخبار