11. شهريور 1399 - 9:09   |   کد مطلب: 6396
احمد حیدری‌پور برادر شهید علی حیدری‌پور می‌گوید: در پیام برادرم به خانواده آمده است «خواهران، حجاب خود را رعایت کنند و حافظ خون شهدا باشند...
 پیام یک معلم شهید به بانوان ایرانی

شهید علی حیدری‌پور ۲۴ شهریور ۱۳۳۸ در مهدیشهر از توابع استان سمنان متولد شد؛ تحصیلات خود را ادامه داد و دیپلم طبیعی گرفت و مربی امور تربیتی شد.

 

وی به عنوان بسیجی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در عملیات مهران در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه مهران براثر اصابت ترکش به سر و صورت و دستانش به شهادت رسید.

 

احمد حیدری‌پور برادر شهید علی حیدری‌پور می‌گوید: هنگامی که از برادرم خواستم تا پیامی برای خانواده بدهد، گفت «من کوچکتر از آن هستم که پیام بدهم. فقط به عنوان تذکر، خواهران حجاب خود را رعایت کنند و خون شهدا را ادامه دهند و جبهه را خالی نگذارند و همچنین در دعاهای کمیل و توسل شرکت کنند و تابع فرمایشات امام امت باشند. حافظ خون شهدا بوده و راه این عزیزان شهید را ادامه دهند».

 

وصیت‌نامه شهید

 

اینجانب علی حیدری‌پور با آگاهی و شناخت کاملی که از دین اسلام و انقلاب اسلامی داشتم، برای دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب به امر امام امت راهی جبهه شدم تا اسلحه بر زمین مانده سایر شهدا را برداشته باشم.

 

وصیت من به سایر جوانان و امت حزب‌الله این است: تمام برادران بدانند که جبهه هیچوقت به من و شما احتیاج ندارد. این ما هستیم که به جبهه احتیاج داریم چرا که در اثر گناه و غفلت، ایمانمان سست می‌شود. باید برای تقویت آن به طرف جبهه برویم.

 

بعد از شهادتم، همسرم صاحب اختیار است و می‌تواند هر تصمیمی برای خودش بگیرد. از پدر و مادر و برادر و خواهر و سایر دوستان و آشنایان می‌خواهم که مرا حلال کنند. مخصوصاً پدر و مادرم که فرزند خوبی برایشان نبوده‌ام.

 

از برادران که عضو بسیج هستند می‌خواهم در بسیج فعالیت کنند. کسانی هم که عضو بسیج نیستند، از آنها عاجزانه به عنوان یک برادر کوچک می‌خواهم که در بسیج ثبت‌نام کنند. مخصوصاً دانش‌آموزان عزیزی که با من بودند. اگر در این مدت با آنان تند برخورد کردم، معذرت می‌خواهم.

 

 

فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار