18. تير 1394 - 8:47   |   کد مطلب: 6436
مؤسسه فرهنگی حوراء بانوان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد.
بیانیه مؤسسه فرهنگی حوراء بانوان استان همدان به مناسبت روز قدس

به گزارش شبنم ها در متن این بیانیه آمده آست.

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز حیات اسلام است.  امام خمینی(ره)

تصمیم احیا کننده ی امام خمینی (ره) در نامیدن آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مصداق بارز کلام وحی است که :

- اگردرراه دین ازشما یاری طلبیدند برشما واجب است که آنهارایاری کنید. انفال/ 72

روز قدس روزی است که ملتی مظلوم پشت سیم های خاردار مشتهای فولادین جهانیان را نظاره می کنند و دلخوش به غریو الله اکبر مسلمین جهان اند.

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله ی آزادی فلسطینیان از یوغ غده ی سرطانی صهیونیسم، و بیانگر این نکته ی مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت هایی شنیده می شود که سالها تحت یک مشت مستبد خودباخته، خفه شده بودند.

در روزگاری که فتنه ی بزرگ کج فهمان  عربستانی و مزدوران آمریکا و اسرائیل جنگ احزابی دیگردر میان مسلمین راه انداخته اند  عمارها و حبیب ابن مظاهرها و علی اکبرها باید بروز و ظهور کنند تا دشمن بداند که تاریخ در حال تکرار است.

کجا ایران اسلامی می‌تواند با میراث بزرگ و آسمانی اسلام نابش بایستد و فقط تماشاگر باشد، ملتی که فرمان اولیای الهی خویش را در گوش جان محفوظ داشته است که فرموده‌اند: دشمن ستمگران و یاور ستمدیدگان باشید. چنین ملتی کجا و چگونه توانایی ایستادن و تنها نظاره‌گر بودن و بی‌تفاوت ماندن را در برابر چنین ستمی دارد؟ در حالی که شالوده حیات پاک هر مسلمانی با آزادگی و حریت و دوری از ذلت پذیری عجین شده است.

امروزه جهان اسلام  به ویژه کشورهای خاورمیانه از فلسطین گرفته تا یمن شاهد دسیسه های رژیم غاصب صهیونیستی و سیاست های غلط کشورهای منطقه و مرتجع عربی و جریان های تروریستی تکفیری با سکوت جوامع بین المللی از جمله سازمان بین الملل باعث به خاک و خون کشیده شدن انسان های بی گناه گردیده و از سوی دیگر کشورهای عضو 1+5 با سنگ اندازی در برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران این فرصت را به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه رژیم غاصب صهیونیستی که منشاء اصلی بحران در منطقه و تهدید کننده واقعی امنیت و صلح جهانی است داده تا بدترین شرایط را در فلسطین، عراق، لبنان، سوریه و یمن به بوجود آورد و موجب آواره شدن چندین میلیون انسان بی گناه شود.

فرمان تاریخی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران رضوان الله تعالی علیه در سال های آغازین انقلاب در انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان هر سال به عنوان روز قدس، آغاز مقابله کشورهای اسلامی علیه تجاوز صهیونیستی محسوب می‌شود.

روزی که معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران همه ملت‌ها را به قیام و اعتراض علیه کفر جهانی و ستم مغربیان و جنایات صهیونی فرا خوانده است. روزی که از نکات عطف تاریخ انقلاب ملت ما به شمار می رود چنان که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی بارها و بارها اهمیت آن را گوشزد فرموده و استمرار آن را تذکر داده‌اند.

بانوان فهیم شهر دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان اعلام می دارند : در راستای تحقق فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام  خمینی (ره) اسرائیل غده سرطانی است که باید از صحنه روزگار محو گردد . با حضور خود در راهپیمانی بزرگ روز قدس و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از ستمگران و غاصبان به دشمنان قسم خورده اسلام نشان خواهند داد که همچنان در صحنه هستند و در دفاع از آرمان های فلسطین در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی هشیار بوده و قضیه فلسطین را که مسئله اصلی جهان اسلام است ، هرگز به فراموشی نمی سپارند و با پیروی از ولی امر مسلمین تا پای جان از همه دستاورد های انقلاب اسلامی و قیام مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند .

در پایان از تیم مذاکره کننده هسته ای هم می خواهیم در مقابل زیاده خواهی های مستکبران جهانی ، هوشمندانه فرامین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) را نصب العین خود قرار دهند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

دیدگاه‌ها

با عرض سلام و خداقوت و قبولی طاعات از لطف شما متشکریم التماس دعا

دیدگاه شما

آخرین اخبار