22. تير 1394 - 11:00   |   کد مطلب: 6487
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: خواهران محجبه، سفیران حجاب و عفاف و تبلیغ فرهنگ این فریضه باشند.
 زنان محجبه سفیران عفاف و حجاب در جامعه هستند

به گزارش شبنم ها، عبدالرضا فولادوند پیش از ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب شهر همدان اظهار داشت: در آیات و احادیث فراوانی به مسئله حجاب و عفاف تاکید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به ضرورت پرداختن به مقوله حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم که حجاب و عفاف در جامعه به فرهنگ تبدیل و از حالت انفعالی خارج شود.

وی اظهار داشت: نحوه برخورد با مقوله عفاف و حجاب باید به صورت آفندی باشد و از وجود بهترین محققان برای پیاده شده این فریضه در جامعه استفاده کرد.

فولادوند تصریح کرد: مشکلی که هست همایش های این‌چنینی فقط به روزهای خاصی محدود شده است که باید در تمام سال به حجاب و عفاف پرداخته شود.

وی تاکید کرد: دشمنان تمدن اسلام برای درهم کوبیدن دژ پولادین حجاب هزینه‌های فراوانی را اختصاص داده و با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای اصل دژ را مورد حمله قرار داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف باید از کارشناسان و اساتید دانشگاهی خبره بهره گرفته شود و ضرورت پرداختن به این مقوله به جلسات و کارگروه‌ها محدود نشود.

وی به فرار مغزها در کشورهای اسلامی نیز اشاره و عنوان کرد: دشمنان اسلام همواره به دنبال جذب جوانان تحصیلکرده و نخبه کشورهای اسلامی هستند زیرا معتقدند این افراد چون با آموزه های اسلامی و دینی تربیت شده‌اند افراد لایق تری هستند.

فولادوند تاکید کرد: فرار مغزها برای مسئولان کشور هشداری است که بدانند جامعه پر از جوانان لایق و پاکدامن است و باید از حضور آنها به خوبی بهره برد.

وی بیان کرد: از مسئولان استانی درخواست می‌کنم بودجه‌های بیشتری را برای نهادینه شدن این فرهنگ در جامه اختصاص دهند و تنها به خود مراقبتی در جامعه اکتفا نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار