23. تير 1394 - 14:21   |   کد مطلب: 6510
بانوی تیرانداز همدانی:
هدفم کسب طلای المپیک ۲۰16 برزیل است
مه لقا جام بزرگ بانوی محجبه و تیرانداز همدانی ، ظهر امروز در میان استقبال پرشور مسولین تربیت بدنی استان و جمعی از ورزشکاران و خا نوادها به همدان بازگشت.
هدفم کسب طلای المپیک ۲۰16 برزیل است

به گزارش شبنم ها به نقل از همدان ورزش؛ در این مراسم که مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین ایشان و جمع کثیری از علاقمندان به تیراندازی حضور داشتند.

جام بزرگ  در خصوص سطح مسابقات گفت: سطح مسابقات نسبت به مسابقات جهانی بالاتر بود و در هر ماده 60 نفر حضور داشتند که همگی از بهترین های جهان بودند و خوشبختانه من هم با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شده بودم.

بانوی المپیکی تیراندازی استان با بیان اینکه سطح مسابقات یونیورسیاد بسیار بالا است، تصریح کرد: بسیاری از تیراندازانی که رنکینگ بالایی دارند در این مسابقات حضور یافته بودند و هدف آنها نیز مانند من کسب مدال طلا بود و خوشحالم که این مدال به کشور ایران رسید. 

وی ادامه داد: کشور چین با تمام تیم ملی خود در این مسابقه حضور داشت و البته تیم کره نیز در ترکیب خود از بسیاری از نفرات ملی پوش بهره می برد.

جام بزرگ افزود: از عملکردم خیلی راضی هستم و کسب مدال در بین قهرمان و نائب قهرمان المپیک برایم بسیار لذت بخش بود زیرا برای حضور در این رقابت ها چندین هفته در تمرین بودیم تمرینات پر فشاری داشتیم و پس از چندین مسابقه که در رده چهارم قرار می گرفتم این بار طلسم را شکستم و چهار مدال با ارزش کسب کردم.

جام بزرگ خاطرنشان کرد: هدفم کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آذربایجان هست و پس از آن به دنبال طلای المپیک ۲۰16 در برزیل هستم.

وی تصریح کرد: البته در مسابقات جهانی کار بسیار سخت تر از مسابقات دانشجویی و آسیایی است زیرا شرکت کنندگان بسیار جدی هستند و رقابت سختی برای کسب سهمیه وجود دارد.

تیرانداز جوان استان در خصوص بازتاب پوشش وی در در بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان گفت: یکی از نکاتی است که رسانه‌های کره‌ای توجه زیادی به آن نشان داده‌اند حجاب من و اعضای کاروان اعزامی بود و شبکه ها و خبرگزاری رسمی کره جنوبی بیشتر مصاحبه‌ ها خود با ورزشکاران ایرانی را به این امر اختصاص می دادند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار