17. مرداد 1394 - 14:07   |   کد مطلب: 6850
به مناسبت روز قشر نشست تربیتی با موضوع آسیب های ماهواره با حضور 400 نفر از بانوان بسیجی در اردوگاه تفریحی ابوذر برگزار شد.
بر گزاری نشست تربیتی با موضوع آسیب های ماهواره در همدان

به گزارش شبنم ها، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در مراسم روز قشر در جمع 400 نفر از خواهران بسیجی و غیر بسیجی حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) با اشاره به این که عمده ترین دلیل استفاده خانواده ها از ماهواره ناآگاهی افراد است افزود: خانواده ها زمانی که نسبت به آسیب ها و مضرات ماهواره ناآگاه اند به سراغ استفاده از آن می روند.

حجت السلام محمود قربانی ادامه داد: با توجه به این که کشور ما در شرایط تحریم قرار دارد اما ماهواره به راحتی در دسترس افراد و خانواده ها قرار می گیرد بدون آنکه از عواقب آن اطلاعی داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل ورود تهاجم فرهنگی در سال های گذشته ودروغ سازی شبکه های ماهواره ای برخی جوانان با بهانه های واهی و توجیح های غیر منطقی همچون،استفاده از برنامه های علمی مفید تر، دریافت اخبار به صورت سریع ترو یا عدم و جود شبکه های داخلی جذاب وارد این مسیر می شوند.

وی تصریح کرد: ترویج خیانت زن و مرد نسبت به یکدیگر، کاهش سن بلوغ، توهین به مقدسات،کمرنگ جلوه دادن معنویات از دیگرآسیب های ماهواره در جهت سست کردن بنیان خانواده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان خاطر نشان کرد؛ کانون گرم خانواده بزرگ‌ترين قرباني اين ابزار نوين ارتباطي است وی تنها راه مقابله با این آسیب ها را افزایش معنویت در خانواده ها و بالا بردن سطح آگاهی افراد دانست.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار