18. مرداد 1394 - 5:44   |   کد مطلب: 6853
رقابت‌های انتخابی کاتای بانوان برگزار شد و تیم و نفرات اعزامی به رقابت‌های آسیایی بزرگسالان و مسابقات قهرمانی جهان در رده‌های پایه معرفی شدند.
نفرات برتر پیکارهای انتخابی کاتای بانوان مشخص شدند

به گزارش شبنم ها به نقل از خبرگزاری تسنیم،  به نقل از سایت فدراسیون کاراته، رقابت‌های انتخابی کاتای بانوان دیروز (جمعه) در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و در کاتای انفرادی بزرگسالان، مهسا افسانه با امتیاز 8/64 در مکان نخست قرار گرفت و مسافر ژاپن شد تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند. در این بخش نگین باقری 7/63 امتیاز گرفت و در رده دوم ایستاد و مریم کریمی با 1/62 سوم شد.

در کاتای تیمی بزرگسالان، تیم پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهری یزدانی با 4/64 امتیاز اول شد و به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ژاپن شرکت می‌کند.

در این رده تیم الناز تقی‌پور، نجمه قاضی‌زاده و شادی جعفری با امتیاز 8/63 دوم شد و تیم مهنازآخوندزاده، سودابه قاسمی و پروانه قاسمی با امتیاز 7/63 در جای سوم قرار گرفت.

در کاتای انفرادی رده سنی امید هم مائده نصیری امتیاز 9/63 را گرفت تا به عنوان کاتاروی این رده سنی در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی جاکارتای ژاپن شرکت کند.

در این رده پریسا رحمانی 8/63 امتیاز و زهره میرزاخانیان 4/62 امتیاز گرفتند و به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار