18. مرداد 1394 - 5:55   |   کد مطلب: 6856
رییس سازمان بسیج زنان کشور خبرنگاران را قاصدان نور و آگاهی بخشی دانست که حضور و رسالت آنان در جامعه به اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و رویدادها منجر می شود.
 خبرنگاران قاصدان نور و آگاهی بخشی هستند

به گزارش شبنم ها به نقل از ایرنا، مینو اصلانی روز شنبه به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار - 17 مرداد اظهارداشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه جزو صادق ترین و پر تلاش ترین افراد جامعه هستند که با امکانات اندک، رسالت کلیدی خود را در جامعه به انجام می رسانند.
وی ضمن تبریک به خبرنگاران کشور به ویژه زنان پرتلاش خبرنگار و فعال، این روز را فرصتی مغتنم دانست تا از جایگاه معنوی این قشر از جامعه تقدیر و تجلیل شود.
اصلانی با بیان اینکه خبرنگاران قلب تپنده یک رسانه هستند، افزود: خبرنگاران وجدان بیدار جهان هستند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مدیون تلاش های شبانه روزی آنان است‎.‎‏
رییس سازمان بسیج زنان کشور، فعالیت زنان خبرنگار را متفاوت دانست و گفت: آنان با ایفای نقش های متفاوت در جامعه در امر اطلاع رسانی سرآمد هستند.
هفدهم مردادماه سال 1377 محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف به شهادت رسید. روز 17 مرداد در تقویم کشورمان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
ایرنا افتخار دارد که شهدای دیگری از جمله مسعود مشایخی، حسین فرهادی کوهپایه، علی نبی پور انگجی، سپهدار ساجدی، سیدمهدی میرافضلی، داریوش گودرزی کیا را طی هشت سال دفاع مقدس و سانحه هوایی تقدیم کرده است.
همچنین کاظم اخوان خبرنگار و عکاس خبرگزاری ایرنا یکی از چهار دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان در سال 1361 است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار