18. مرداد 1394 - 9:53   |   کد مطلب: 6866
همزمان با 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ابن‌سینای همدان برگزار شد.
برگزاری مراسم جشن روز خبرنگار در همدان

به گزارش شبنم ها، این مراسم که با حضور استاندار همدان،جمع کثیری ازخبرنگاران،مدیران و مسئولان روابط عمومی‌ها در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ابن‌سینای همدان برگزار شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه ها نسبت به سالهای قبل به لحاظ کیفی و کمی رشد داشته اند و این امر نشان دهنده تلاش خبرنگاران است.

محمدرضا عارف با بیان اینکه درسال جاری شاهد تلاش و فعالیت جدی خبرنگاران درعرصه اطلاع رسانی بوده ایم، افزود: طبق بررسی ها و اطلاعات به دست آمده توسط خانه مطبوعات؛ رسانه های استان همدان در سال های اخیر از پیشرفت خوبی بر خوردار شده اند.

در این مراسم همچنین اکرم چهاردولی و سعید شاهسوند به نمایندگی از خبرنگاران، مهدی نجیمی به نمایندگی از خبرنگاران شهرستان، اکبر بهاروند به نمایندگی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، اسدالله ربانی‌مهر به نمایندگی از مدیران مسئول محلی، و عبدالرحمان رفعتی به نمایندگی از عکاسان خبری دغدغه و مشکلات حیطه خبرنگاری را به گوش مسئولین رساندند.

از دیگر برنامه های این مراسم معرفی برترین‌های مسابقات ورزشی تیراندازی و مینی‌گلف در بخش بانوان و آقایان به مناسبت هفته خبرنگار بود.

 گفتنی است رونمایی از منشور اخلاقی خبرنگاران و تمبر یادبود روز خبرنگار برنامه‌ای بود که با حضور استاندار پایان بخش برنامه جشن روز خبرنگار شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار