28. مرداد 1394 - 6:39   |   کد مطلب: 7016
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران: بسیاری از توپ هایمان گل نشدند

به گزارش شبنم ها به نقل از ایرنا از فدراسیون فوتبال؛ فروزان سلیمانی پس از دومین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال بانوان ایران و ازبکستان که عصر امروز برگزار شد و با نتیجه هشت بر یک به سود بانوان ایرانی پایان یافت، اظهار کرد: به رغم اینکه شناخت نسبی به ازبکستان پیدا کرده ایم، بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.
وی اضافه کرد: متاسفانه در این بازی بازیکنان بسیاری از توپ های خود را وارد دروازه نکردند و این موضوع یک ضعف محسوب می شود. باید در تمرینات مشکلات خود را رفع کنیم. دربازی شاهد نوسان زیادی بودیم اما روی هم رفته از عملکرد بازیکنان راضی هستم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: سعی کردیم در این بازی از تمام بازیکنان استفاده کنیم و از آنها شناخت کامل پیدا کنیم. تنها هدفمان شناخت کامل از بازیکنان و ارزیابی نقاط ضعف و قوت است.
سلیمانی درباره تغییر بازیکنان در زمین مسابقه گفت: هدف دیدار تدارکاتی بر این است که مرتبا بازیکنان را تعویض کینم تا برترین ها را برای بازیهای آسیایی انتخاب کنیم. چیزی که از تیم خود انتظار داریم این است که در تمرینات برنامه هایی که انجام می دادند را در بازی به طور کامل و به صورت گروهی انجام دهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار