12. شهريور 1394 - 7:03   |   کد مطلب: 7269
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات انتخابی آمادگی جسمانی بانوان ملایر در سالن شهید بهشتی مجموعه تختی ملایر برگزار و برترین ها معرفی شدند.
برترین های مسابقات آمادگی جسمانی بانوان ملایر معرفی شدند

به گزارش شبنم ها ، مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان ملایر اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۵۰ نفر از بانوان ورزشکاردر دو ماده ایستگاهی و دو با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان رقابت ها مرجان زرگران، اکرم روزبهانی، مریم رسولی، مریم عابدینی، زهرا خاکپور، میترا زمانی، مریم زارع زاده و شیرین زیاد جواز حضور در مسابقات انتخابی استان را گرفتند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به حضور مربیان توانمند در هیئت های ورزشی ملایر، بیان کرد: ملایر در زمینه مربی در هیئت های ورزشی مشکلی ندارد و در این هیئت ها ۱۷۱ مربی کارت دار و رسمی مسئولیت آموزش علاقمندان را بر عهده دارند که در بعضی از موارد مربیان عضو تیم های ملی هستند و شهرستان ملایر در زمینه سطح و ظرفیت مربیان در جایگاه خوبی قرار دارد.

رضایی عنوان کرد: ۱۳۷ داور رسمی و کارت دار نیز در هیئت های ورزشی این شهرستان فعالیت دارند.

وی درباره میزبانی های ملایر نیز گفت: سال گذشته میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سه رشته کاراته، ووشو و فوتسال به نحو مطلوب در ملایر برگزار شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: همچنین در سال گذشته ۴۳ میزبانی مسابقات استانی در ملایر برگزار شد که تیم های ملایری در ۴۱ مورد از این مسابقات در جایگاه های برتر قرار گرفتند و در ۲۳ مورد در مقام اول، ۱۳ مورد در مقام دوم و پنج مورد در جایگاه سوم استان ایستادند.

رضایی با بیان اینکه طبق آمارگیری صورت گرفته بیش از هشت هزار بیمه شده ورزشی در ملایر فعالیت می کنند، بیان کرد: هم اکنون ۴۱ هیئت ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در ملایر فعالیت می کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار