8. مهر 1394 - 8:52   |   کد مطلب: 7478
رئیس بسیج جامعه زنان از راه اندازی نهضت دخترانه «ما زنده‌ایم، سرزنده‌ایم» خبر داد و گفت: این نهضت خودجوش و مردمی راه اندازی شده است تا دختران جامعه ما نشان دهند همانند دختران زمان دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف حضور فعال دارند.
راه اندازی نهضت دخترانه خودجوش «ما زنده‌ایم، سرزنده‌ایم» در سراسر کشور

به گزارش شبنم ها به نقل از خبرگزاری فارس، مینو اصلانی از برگزاری نهضت «ما زنده‌ایم ، سرزنده‌ایم» در استان‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: نهضت ما زنده‌ایم یک نهضت خودجوش مردمی است که در آن دختران جوان با بهره‌گیری از کتاب من زنده‌ام و الگو قرار دادن دختر جوان ایرانی که توانست دشمن را به زانو در آورد و در دوران اسارت خود گویی دشمن اسیر اقتدار، صلابت، ایمان و شجاعت این دختر جوان بوده است.

وی ادامه داد: لذا دختران جوان با بهره‌گیری از این کتاب نهضتی را راه با عنوان «ما زنده‌ایم، سرزنده‌ایم» اندازی کردند تا اعلام کنند با تبعیت از ولایت به این موضوع می‌بالیم و در جهت رشد و پیشرفت کشور قدم برمی‌داریم.

اصلانی تصریح کرد: همچنین دختران جوان در این نهضت بیان می‌کنند که در سنگرهای علمی و عقیدتی سرآمد هستیم و در دنیای وانفسای امروزی یک هویت دینی و ملی داریم، بسیج جامعه زنان نیز ضمن اینکه  مانند سایر دستگاه‌‌ها از این نهضت استقبال می‌کند به آنها کمک می‌کند تا در این مسیر موفق باشند.

رئیس بسیج جامعه زنان اظهار داشت: در اولین گام از معصومه آباد دعوت شد تا در دبیرستانی که در آبادان تحصیل کرده بود، حضور پیدا کند و زنگ ما زنده‌ایم را به صدا در آورد و در واقع با این حرکت دختران نشان می‌دهند دختران امروز مانند دختران دفاع مقدس همچنان در صحنه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی حضور دارند و می‌بالند به اینکه یک هویت دینی و ملی دارند و در کنار ولایت هستند و برای پیشرفت کشورشان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار