27. مهر 1394 - 12:57   |   کد مطلب: 7691
همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان زنگ ورزش در دبستان دخترانه پویندگان دانش به صدا درآمد.
زنگ ورزش در دبستان دخترانه پویندگان دانش به صدا درآمد

به گزارش شبنم ها به نقل از همدان ورزش؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم به اهمیت و جایگاه ورزش پرداخت و خاطر نشان کرد: ورزش نقش مهمی در بسیاری از فعالیت‌های انسان دارد و علاوه بر پویایی در جسم، در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز تاثیر‌گذار است جسم سالم در حقیقت موجب پرورش روح نیز می‌شود و انسان را برای ادامه زندگی آماده‌تر می‌كند.
وی ادامه داد: مربیان ورزش و دانش‌آموزان باید به صورت جدی به ورزش اهمیت بدهند و برنامه ورزش و تربیت‌بدنی در کنار درس و ادامه تحصیل باید در مدارس با بهترین شیوه وبرنامه ریزی دقیق انجام شود و ورزش نیز همراه همیشگی ما باشد.
منعم تصریح کرد: هرگز نباید ورزش کردن از برنامه روزانه دانش آموزان حذف گردد چرا که ورزش تاثیر قابل توجهی در حفظ و تندرستی جامعه و جلوگیری از افسردگی دارد.
وی گفت: دانش آموزان نیرو و استعداد بالقوه ای در زمینه ورزشی و علمی دارند و وظیفه ماست که زمینه شکوفائی این استعداد ها را فراهم سازیم.
در این مراسم سالن ورزشی محمدرضا قادری قهرمان دوچرخه سوار استان و از معلمین ورزش با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، مدیرکل آمزش و پرورش استان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار