30. مهر 1394 - 9:53   |   کد مطلب: 7726
برای این جشنواره جلسات مختلفی را با حضور تولیدکننده‌های مراکز کوثر و برندهای مختلف برگزار کرده‌ایم تا جشنواره این دوره نسبت به دوره‌های پیشین، متفاوت‌تر و با کیفیت بهتری برگزار شود.
 هشتمین جشنواره زنان و تولید ملی اسفندماه برگزار می‌شود

 به گزارش شبنم ها به نقل از مهر خانه، رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: هشتمین جشنواره زنان و تولیدات ملی اسفندماه برگزار می‌شود و در حال حاضر در مورد چگونگی برگزاری آن، جلساتی با مسئولین ذی‌ربط و دست‌اندرکاران داریم.

فهیمه فیروزفر از برگزاری هشتمین جشنواره زنان و تولید ملی خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره اسفندماه برگزار می‌شود. برای این جشنواره جلسات مختلفی را با حضور تولیدکننده‌های مراکز کوثر و برندهای مختلف برگزار کرده‌ایم تا جشنواره این دوره نسبت به دوره‌های پیشین، متفاوت‌تر و با کیفیت بهتری برگزار شود.

او در مورد فعالیت‌های جاری ستاد توانمندسازی تصریح کرد: همواره در مسیر توانمندسازی خانواده‌ها پیش می‌رویم و ظرفیت و نیاز را مرتباً به‌روز می‌کنیم تا براساس آن برنامه‌ریزی شود. طبق روال گذشته سامانه خود را پالایش می‌کنیم تا ببینیم چه تعداد از افراد بیش از آن‌چه باید در کنار ما مانده‌اند و نیاز آن‌ها چه بوده که برطرف نشده است.

به گزارش مهرخانه، لازم به ذکر است سری‌ جشنواره‌های «زنان و تولید ملی» از سال 1391 تاکنون به همت ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران در حال برگزاری است. هدف از برپایی این جشنواره ارایه محصولات تولیدشده در مراکز مهارت‌آموزی تهران است که با استانداردی متفاوت راه‌اندازی شده‌اند. در این جشنواره سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های ارایه‌دهنده خدمات و تولیدکننده ‌محصولات مرتبط با زنان نیز به معرفی دستاوردها و توانمندی‌هایشان می‌پردازند.

توجه به ضرورت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سطح جامعه، رشد آگاهي عمومي از توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، شناسايي و تقدير از صاحبان انديشه و تلاش‌گران در زمينه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، شناسايي و تقدير از توليدكنندگان و معرفي توليدات آن‌ها به شهر تهران و اطلاع‌رساني از وضعيت كل توانايي و ظرفيت موجود در زمينه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار هم از دیگر اهداف این جشنواره به‌شمار می‌روند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار