3. آبان 1394 - 11:49   |   کد مطلب: 7758
در امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار می شود
تجمع بزرگ بانوان ولایت مدار همدانی با عنوان " رهروان زینبی "
مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان ثار الله همدان از برگزاری همایش بزرگ رهروان زینبی در4 آبان ماه مصادف با ۱۲ محرم الحرام درمحل امامزاده عبدالله(ع) همدان خبر داد.
تجمع بزرگ بانوان ولایت مدار همدانی با عنوان " رهروان زینبی "

به گزارش شبنم ها، سیده زهراموسوی با اشاره به نقش موثر حضرت زینب(س)در رساندن پیام عاشورا و تداوم نهضت کربلا گفت: این همایش با حضور پرشور بانوان همدانی و با شعار" لبیک یا زینب" در روز دوشنبه ساعت 15:30 در میدان امامزاده عبدالله(ع) انجام می‌شود.

وی افزود: این همایش با همکاری اداره اوقاف، فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه همدان و هیئت رزمندگان ثارالله بر گزار می شود و سخنران این مراسم نیز حجت‌الاسلام  و المسلمین مصطفی رستمی  مسئول نهاد رهبری دانشگاه های همدان خواهد بود.

وی با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در انتقال پیام عاشورا به نسل آینده افزود: سخنرانی‌های آگاهانه حضرت زینب (س) درباره واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) موجب ماندگاری و تحکیم این واقعه بزرگ شده‌است.

وی هدف از برگزاری همایش رهروان زیبنی را بیان سیره و روش حرکت حضرت زینب (س) و تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف و در لبیک‌گویی به ندای این حضرت و نیز بیان ضرورت رهروی بانوان از حضرت زینب (س) در مباحثی چون همراهی با ولایت و خصایل اخلاقی برشمرد.

موسوی تاکید کرد: اصلی ترین پیام نهضت عاشورا موضوع ولایت‌پذیری بود و این پیام با قبول رنج و مشقت‌های واقعه کربلا توسط حضرت زینب (س) انتقال پیدا کرد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار