27. آبان 1394 - 13:21   |   کد مطلب: 8113
نایب رئیس بانوان هیئت جودو مطرح کرد
اعلام آمادگی همدان برای حضور در لیگ برتر جودو بانوان
نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان از اعلام آمادگی این شهر برای حضور در لیگ برتر جودو باشگاه‌های کشور در قسمت بانوان خبر داد.
 اعلام آمادگی همدان برای حضور در لیگ برتر جودو بانوان

 به گزارش شبنم ها، حانیه یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: دور نخست لیگ برتر جودو بانوان باشگاه‌های کشور اوایل آذر در تهران برگزار می‌شود و هیئت جودو همدان با ترکیبی از جودوکاران بومی و ملی‌پوش در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

 وی با بیان این‌که این رقابت‌ها در چهار دور و به میزبانی تهران برگزار می‌شود، افزود: طبق اعلام فدراسیون جودو، در صورت اعلام آمادگی استان‌ها برای میزبانی از این مسابقات، احتمال برگزاری دورهای بعدی لیگ برتر در شهری به جز تهران وجود دارد.

یگانه با اشاره به نفرات حاضر در تیم لیگ برتری جودو بانوان همدان افزود: پیش از اینکه برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کنیم، سه تن از ملی‌پوشان جودو همدان به تیم مقاومت پیوستند، اما بقیه نفرات ملی‌پوش با تیم همدان گام به رقابت‌ها می‌گذارند.

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان با بیان اینکه حضور در این رقابت‌ها به مبلغی در حدود 20 میلیون تومان نیاز دارد، بیان کرد: شورای شهر همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مجموعه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر برای حمایت از بانوان جودوکار قول مساعد داده‌اند.

وی عنوان کرد: اگر از تیم جودو همدان حمایت شود با قاطعیت در مسابقات شرکت می‌کنیم و با نفراتی که در ترکیب تیم همدان حضور دارند می‌توان گفت مدعی کسب عنوان در این دوره از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستیم.

یگانه تصریح کرد: در گذشته شهرستان نهاوند هم در لیگ برتر جودو بانوان تیمداری می‌کرد که امسال این اتفاق رخ نداد و تمامی جودوکاران در قالب هیات جودو همدان در لیگ برتر حاضر می‌شوند.

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان همدان گفت: امیدواریم با برخورداری از اسپانسر مالی و همچنین حمایت مسئولان حضوری آبرومندانه در میان تیم‌های حاضر در لیگ برتر جودو بانوان داشته باشیم.

وی با اشاره به پیشنه قوی جودو همدان در قسمت بانوان افزود: هفته گذشته اردوی تیم ملی جودو بانوان به اتمام رسید که در این اردو 7 جودوکار همدانی حاضر بودند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار