2. آذر 1394 - 16:50   |   کد مطلب: 8145
مديركل ورزش و جوانان همدان در منزل سمیه قمری قهرمان کیک بوکسینگ آسیا حضور يافت و از این قهرمان ارزنده تویسرکانی تجلیل بعمل آورد.
 تقدیر مديركل ورزش و جوانان استان همدان از نائب قهرمان کیک بوکسینگ آسیا

به گزارش شبنم ها به نقل از  همدان ورزش؛ رسول منعم مدير ورزش و جوانان استان به اتفاق مسولان ستادی اداره کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان در منزل سمیه قمری نائب قهرمان کیک بوکسینگ آسیا در شهرستان تویسرکان حضور يافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در دیدار با سمیه قمری نایب قهرمان کیک بوکسینگ جهان ، اظهار کرد: خانواده‎ها نقش به‎سزایی در موفقیت قهرمانان خود دارند.

وی با بیان اینکه برای کسب مدال و موفقیت بیشتر ورزشکاران دعای مردم پشت سر قهرمانان است، خاطرنشان کرد: مردم نگران ورزشکاران و قهرمانان ملی‌شان بوده و همیشه پیگیر امورات قهرمانان خود هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه داشتن چنین فرزندی نعمت بزرگی بوده که خداوند نصیب خانواده قمری کرده است، اضافه کرد: قهرمانان نماد ورزش کشور و استان‌شان هستند که در موفقیت و پرورش این قهرمانان، خانواده‌ها نقش به‌سزایی دارند.

وی افزود: همدان پس از استان البرز بهترین عملکرد را به لحاظ مدال آوری در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ داشت و خوشبختانه سهراب بهرامی و سمیه قمری هر دو از همدان به ترتیب مدال های طلا و نقره را کسب کردند.

سمیه قمری نیز در این دیدار با قدرانی از حضور مدیرکل ورزش وجوانان در منزل قهرمانان گفت: قطعا توجه مسئولان مي تواند موجب ايجاد انگيزه و روحيه بيشتر ورزشكار و خانواده ورزشكار در مسابقات آينده شود.

در پایان این نشست صمیمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان لوح تقدیر و هدیه ای به سمیه قمری نایب قهرمان کیک بوکسینگ جهان داده شد.

گفتنی است سمیه قمری کیک بوکسینگ کار وزن به اضافه 65 کیلوگرم توانست با کسب مدال نقره مسابقات جهانی اسپانیا، یکی از بانوان مدال آور کشورمان در این رقابت ها شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار