14. آذر 1394 - 9:09   |   کد مطلب: 8261
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: در پی اطلاع رسانی این ستاد مبنی بر جاسازی مواد خطرناک در اسباب بازی ها از جمله عروسک تعداد قابل توجهی از زائران به استانداری ها و نیروی انتظامی در سراسر کشور مراجعه یا تماس گرفته اند.
کشف مواد خطرناک در اسباب بازی های خریداری شده زائران حسینی(ع)

به گزارش شبنم ها به نقل از خبرگزاری شفقنا رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: در پی اطلاع رسانی این ستاد مبنی بر جاسازی مواد خطرناک در اسباب بازی ها از جمله عروسک تعداد قابل توجهی از زائران به استانداری ها و نیروی انتظامی در سراسر کشور مراجعه یا تماس گرفته اند.

حسین ذوالفقاری شامگاه به ایرنا گفت: زائران مراجعه کننده به استانداری ها و نیروی انتظامی اعلام کردند که عروسک هایی درسفر به عتبات عالیات با پافشاری به آنها هدیه شده است.

وی از زوار خواست که وسایل خریداری شده در عراق را به هیچ عنوان دستکاری نکنند و به مراکز انتظامی مراجعه کنند تا این وسایل بررسی شوند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: زائران همچنین به هیچ عنوان از وسایل خریداری شده در سفر به عتبات عالیات که قابلیت اتصال به برق یا باتری دارند آزمایش و استفاده نکنند.
امروز در بررسی چند مورد از اسباب بازی های خریداری شده توسط زائران ایرانی در عراق مواد خطرناکی کشف شد و برخی نیز خودشان به دلیل مشکوک شدن به وسایل خریداری شده این موضوع را به دستگاه های امنیتی و انتظامی اطلاع دادند.

کشف مواد خطرناک در اسباب بازی های خریداری شده زائران حسینی(ع)

دیدگاه شما

آخرین اخبار