6. دى 1394 - 8:48   |   کد مطلب: 8545
مدیر عامل سازمان رفاه شهرداری تهران با اعلام این که تنها مددسرای شبانه شهرداری تهران برای زنان کارتن خواب از هفته گذشته به بهره برداری رسید، گفت: در حال حاضر بیش از ٤٠٠ کارتن خواب زن در تهران جمع آوری شده است.

به گزارش شبنم ها به نقل از ایسنا، مدیر عامل سازمان رفاه شهرداری تهران با اعلام این که تنها مددسرای شبانه شهرداری تهران برای زنان کارتن خواب از هفته گذشته به بهره برداری رسید، گفت: در حال حاضر بیش از ٤٠٠ کارتن خواب زن در تهران جمع آوری شده است.

 فرزاد هوشیار پارسیان گفت : مددسرای شبانه « آفتاب فیروزه ای» در حاشیه پارک چیتگر و با دسترسی مناسب به ایستگاه اتوبوس، توسط شهرداری تهران احداث شده است.

وی افزود: زنان کارتن خواب جمع آوری شده که به اعتیاد مبتلا بوده اند به مرکز بازپروری شفق انتقال داده شده اند و دوران سم زدایی خود را می گذرانند.

 

هوشیار با اعلام این خبر که هنوز غربالگری برای شناسایی زنان کارتن خواب شهرستانی صورت نگرفته است، افزود: تعدادی از مددکارهای اجتماعی شهرداری تهران در اختیار مرکز بازپروری شفق قرار می گیرند تا سیرغربالگری به انجام رسد.

براساس گزارش سایت پلیس، مدیر عامل سازمان رفاه شهرداری تهران همچنین افزود: پیش بینی می شود بین ١٠٠ تا ١٥٠زن کارتن خواب دیگر از سطح شهر جمع آوری شوند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار