7. دى 1394 - 11:57   |   کد مطلب: 8567
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: دی تجلی بصیرت و هوشمندی ملت سرافراز ایران اسلامی است که با تجمع بی‌نظیر و میلیونی خود تمام دسیسه‌های دشمنان استکبار جهانی را به زانو در آورد و امید تمام دشمنان داخلی و خارجی را ناامید کرد.
۹ دی تجلی بصیرت و هوشمندی ملت سرافراز ایران اسلامی است/حضور زنان در حماسه ۹ دی نقشی زینبی بود

به گزارش شبنم ها، دکتر عاطفه زارعی در تبیین نقش زنان در خلق حماسه‌های ماندگار و آینده‌سازی جامعه اظهار داشت: براساس تحقیقات علمی مشخص شده است که زنان آگاه و اندیشمند، فرزندان آگاه تربیت می‌کنند این درحالیست که آگاهی نیز اساس توسعه است.

وی افزود: جایگاه مادران به عنوان اولین عاملین انتقال ارزش‌ها، هنجارها، فرهنگ، ‌آداب و رسوم و سنت‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است و حضور زنان در حماسه ۹ دی که واقعه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است مصداق بارز این موضوع است.  

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان ادامه داد: پایداری و استقامت زنان ایران در راه حفظ ارزش‌ها، باورها و حراست از اعتقادات ستودنی است، چرا که در طول دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پشتیبانی از ولایت فقیه در تمام عرصه‌ها بانوان فرهیخته ایران اسلامی با بصیرت دینی حضور فعالی در صحنه‌ها داشته‌اند.

دکتر زارعی بیان داشت: ۹ دی تجلی بصیرت و هوشمندی ملت سرافراز ایران اسلامی است که با تجمع بی‌نظیر و میلیونی خود تمام دسیسه‌های دشمنان  استکبار جهانی را به زانو در آورد و امید تمام دشمنان داخلی و خارجی را ناامید کرد.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گفت: ملت ولایتمدار ايران اسلامی، چه زن و چه مرد، بارها رشد و بصیرت بالاي انقلابي خود را در مقاطع مختلف اثبات كرده‌اند و از بدو انقلاب تاكنون، هر زمان كه نظام جمهوري اسلامي به حضور و مشاركت آن‌ها نياز داشته است، بسيار پرشور وشعور به خيابان ها آمدند و تجلي وحدت خود را با ولايت به رخ جهانيان کشيدند.

 

دکتر زارعی در پایان اظهار داشت: در ۹ دی ترغیب بانوان زینبی کشورمان برای حضور مردان در این جریانات اثر گذار بود و اگر نبود همراهی و همکاری مادران و همسران در بحث دفاع از انقلاب در 9 دی، حماسه ای به شکوهمندی 9 دی صورت نمی گرفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار