27. دى 1394 - 9:02   |   کد مطلب: 8864
همسر شهید مدافع حرم میثم نجفی:
هیچ دل نوشته‌ای برای همسر شهیدم ننوشتم
همسر شهید مدافع حرم میثم نجفی ضمن تکذیب دل نوشته هایی منسوب به خودش در فضای مجازی گفت: کانالی رسمی در تلگرام به نام شهید مدافع حرم میثم نجفی از سوی دوستان این شهیدi راه اندازی شده است که تمام اطلاعات و عکس‌های این شهید بزرگوار در آن موجود می‌باشد.

به گزارش شبنم ها به نقل از راه دانا، هدف، وسیله را توجیه نمی‌کند.! با انتشار چند مطلب غیرموثق و یک دل نوشته به اسم همسر شهید مدافع حرم میثم نجفی و گسترش در شبکه‌های اجتماعی، همسر این شهید بزرگوار، طی گفت‌وگویی با خبرنگار طنین یاس، ضمن انتقاد به این گونه حرکات، آن را دروغ پردازی به دور از اخلاق و انصاف دانست.  

همسرشهید مدافع حرم میثم نجفی با بیان اینکه این گونه حرکات آزار دهنده است،گفت: بعد از برخی اخبار و مطالب کذب در روزهای اولیه شهادت همسرم، اخیراً در برخی از شبکه‌ها و کانال‌های مجازی دل نوشته‌ای به اسم بنده برای همسر شهیدم! انتشار پیدا کرده است که کاملا کذب و دروغ می‌باشد و خواهش من این است که ملت قدرشناس ایران به این گونه مطالب وقعی نگذارند.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد سخنی، موضعی از ما یا حتی وصیت نامه‌ از همسر شهیدم انتشار یابد؛ قطعا آن را ابتدا در خبرگزاری‌های رسمی انعکاس می‌دهیم، خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ گونه مصاحبه یا دل نوشته‌ای را در فضای مجازی انعکاس و نشر نداده‌ایم.

همسر شهید مدافع حرم میثم نجفی گفت: کانالی رسمی در تلگرام به نام شهید مدافع حرم میثم نجفی از سوی دوستان این شهید به آدرس https://telegram.me/shahidmeysamnajafi راه اندازی شده است که تمام اطلاعات و عکس‌های این شهید بزرگوار در آن موجود است.

بنابراین گزارش تنها صحبتی که از همسر شهید مدافع حرم، میثم نجفی در سطح شهر زیباشهر قرچک و کانال های رسمی وجود دارد در پاسخ به این جمله است که به او گفتند « شما باید زینبی عمل کنید؛ گفت: اگر لایق باشیم.»

بسیجی پاسدار شهید میثم نجفی از رزشمندگان مدافع حرم بود که در عملیات مستشاری به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. شهید «میثم نجفی» به علت جراحت حاصل از اصابت ترکش به سر، چند روزی در کما بود که 10 آذر امسال به شهادت رسید، مزار مطهر این شهید در امامزاده بی‌بی زبیده زیباشهر قرچک قرار دارد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار