28. دى 1394 - 11:15   |   کد مطلب: 8880
رئیس جمهور کشورمان در پیامی درگذشت حاجیه خانم "ترنج بیدآبادی"، مادر شهیدان امیر، مهدی و منصور عباسی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسئلت کرد.

به گزارش شبنم ها به نقل از نافع، در پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی آمده است:"

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم ترنج بیدآبادی، مادر شهیدان گرانقدر امیر، مهدی و منصور عباسی موجب تاثر و تالم خاطر شد.

این بانوی فداکار، با ایمان راسخ و عزمی برخاسته از ارادت خالصانه به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) برای عزت و سربلندی نظام اسلامی، همه توان و هستی خود را در طبق اخلاص نهاد و علاوه بر تقدیم فرزندان دلبند خود، همدوش با همسر فقیدش برای یاری رسانی به رزمندگان جبهه های حق علیه باطل از هیچ کوششی دریغ نکرد.

این جانب درگذشت این مادر مؤمنه را تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم".

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

لازم به ذکر است؛ حاجیه خانم ترنج بیدآبادی تنها مادر 3 شهید در شهر شهید پرور مریانج و یکی از 13 مادر 3 شهید در استان همدان است که پس از یک دوره بیماری، 20 دی به دیدار معبود شتافت و عصر دیروز مراسم هفتمین روز درگذشت وی با حضور مسئولان استان و مردم ولایت مدار شهر مریانج برگزار شد.

این بانوی فداکار و اسوه صبر و مقاومت علاوه بر تقدیم 3 فرزند خود به همراه همسرش مرحوم "حاج قربان عباسی" برای پشتیبانی از جبهه های نبرد فعالیت می کرد.

"امیرعباسی"، نخستین شهید این خانواده متولد 1341 است که سال 1360 در عملیات قراویز منطقه عملیاتی سرپل ذهاب به شهادت رسید.

"منصورعباسی"  نیز دومین شهید این خانواده والا مقام است که متولد 1348 بوده و سال 1362 در عملیات والفجر 2 منطقه عملیاتی حاج عمران به فیض شهادت نائل آمد.

"مهدی عباسی" نیز سومین شهید خانواده و متولد 1350 است که سال 1365 در عملیات کربلای 5 منطقه عملیاتی شلمچه به مقام عظمای شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار