1. بهمن 1394 - 16:18   |   کد مطلب: 8935
ویل پارکس، نماینده جدید یونیسف در جمهوری اسلامی ایران با مرتضی سرمدی، قائم مقام وزیر امور خارجه دیدار کرد.

به گزارش شبنم ها به نقل از ایسنا، قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با استقبال از حضور نماینده جدید یونیسف در جمهوری اسلامی ایران، آمادگی وزارت امور خارجه را برای هر نوع همکاری و حمایت از ماموریت وی به‌ویژه رسیدگی به وضعیت کودکان اعلام کرد.

مرتضی سرمدی مسائل مربوط به کودکان را بسیار حساس و پر اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد، با حمایت سازمان یونیسف وضعیت کودکان در ایران به‌عنوان الگویی برای منطقه و جهان مطرح شود.

قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان به اهمیت بومی‌سازی برنامه‌های جهانی یونیسف در ایران اشاره و تاکید کرد، تحقق این امر نیازمند همکاری ملموس و هماهنگی نزدیک یونیسف با برنامه‌ها، قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

او شرایط کنونی را برای تحقق این امر مناسب دانست.

ویل پارکس، نماینده جدید یونیسف در جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به انتشار گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اجرایی شدن برجام آن را موفقیت بزرگی برای دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی و از آن استقبال کرد.

نماینده جدید یونیسف با برشمردن سابقه همکاری سازمان جهانی یونیسف با ایران ابراز امیدواری کرد، بتواند در طول دوران ماموریت خود، زمینه‌های همکاری بین یونیسف و جمهوری اسلامی ایران که در وضعیت قابل قبولی به‌سر می‌برد را توسعه بخشد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار