12. بهمن 1394 - 10:16   |   کد مطلب: 9107
بیش از سه هزار ماده غذایی به منظور ارسال به سوریه توسط بانوان خیر همدانی تهیه و بسته بندی شد.
بسته بندی بیش از سه هزار ماده غذایی برای مدافعان حرم

به گزارش شبنم ها، فاطمه ترابیان در گفتگو با خبرنگار طنین یاس استان همدان؛ اظهارداشت: بانوان خیراستان همدان، از آنجایی که در بیشتر زمینه ها پیش قدم بوده اند، این بار نیز به منظور پشتیبانی هرچه بهتر از مدافعان حرم آل الله در سوریه اقدام به بسته بندی مواد غذایی خشک کرده اند.

مسئول بانوان خیر همدان اضافه کرد: باتوجه به بررسی هایی که از قبل و با بهره گیری از تجارب رزمندگانی که به سوریه اعزام شده اند به دست آمد، یانوان خیر همدانی به این نتیجه رسیدند که جیره خشک، اما با ارزش غذایی بالا مهمترین نیاز رزمندگان در جبهه مقاومت است.

وی اظهارداشت: از همین رو امروز و همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر، این بانوان همانند سال های هشت سال دفاع مقدس اقدام به راه اندازی کمیته دفاع از جبهه مقاومت کردند.

ترابیان عنوان کرد:با توجه به فراخوان هایی که در جلسات مذهبی بانوان انجام شد مبلغ چهل میلیون ریال جهت تامین اعتبار خرید دویست کیلو گرم آجیل پنج مغز جم آوری گردید.

مسئول بانوان خیر همدان با اشاره به اینکه این آجیل شامل بادام هندی، کشمش،بادام، نخود و پسته می شود، افزود: تعداد بسته های آماده شده از این مواد به 2500 بسته غذایی رسید.

ترابیان همچنین تصریح کرد: بیش از 800 قوطی کنسرو ماهی نیز در کنار سایر مواد غذایی به سوریه ارسال خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: پیش از این نیز بانوان خیر همدان اقدام به دوخت البسه گرم زمستانی برای مدافعان حرم کرده بودند که این لباس ها نیز در اسرع وقت برای مدافعان حرم در سوریه ارسال گردید.

مسئول بانوان خیر همدان در پایان خاطرنشان کرد: امیدآن می رود تا مردم دارالمونین همدان همانند سنوات قبل کمک های بیشتری را جهت تامین نیاز های رزمندگان در جبهه مقاومت انجام دهند.

گفتنی است با راه اندازی چنین کمیته های مردمی در همدان، مردم دارالمجاهدین باردیگر خاطرات روزهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی برایشان زنده شده است و هرکس به نوعی سعی دارد تا در این امور خیر به نوعی سهمی را ایفا نماید.

 

بسته بندی بیش از سه هزار ماده غذایی برای مدافعان حرم
بسته بندی بیش از سه هزار ماده غذایی برای مدافعان حرم
بسته بندی بیش از سه هزار ماده غذایی برای مدافعان حرم
بسته بندی بیش از سه هزار ماده غذایی برای مدافعان حرم

دیدگاه شما

آخرین اخبار