15. بهمن 1394 - 10:29   |   کد مطلب: 9151
به همت بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان برگزار می شود؛
جشنواره بزرگ کتابخوانی دخترشینا در همدان
به همت بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان و به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر؛ مسابقه بزرگ کتابخوانی دخترشینا در شهرستان همدان برگزار می شود.
جشنواره بزرگ کتابخوانی دخترشینا در همدان

به گزارش شبنم ها ، مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس استان همدان؛ با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر،  اظهارداشت: مردم عزیز ایران اسلامی در سال 57 با رهمنود های حضرت امام خمینی(ره) توانستند در اوج بصیرت رژیم طاغوت را نابود کرده و برای همیشه تاریخ برگ زرینی را در دفتر این کشور به ثبت برسانند.

شهلا شیخ علیان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم با راه اندازی جنگی هشت ساله قصد ایجاد حکومتی جدید را داشتند که با رشادت های جوانان ایران اسلامی تمامی این دسیسه ها به لطف خداوند دفع گردید.

وی ادامه داد: از همین رو و به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب و آشنایی هرچه بیشتر نسل سوم و چهارم انقلاب با آن رشادت ها یک دوره مسابقه کتاب خوانی در شهرستان همدان توسط بسیج خواهران سپاه ناحیه این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه همه مسئولین به نوعی باید در گسترش فرهنگ کتابخوانی تلاش کنند، تاکید کرد: در کنار مسئولین اقشار مختلف جامعه که خود دغدغه فرهنگی دارند باید با تشکیل بسیج عمومی این مهم را به سرانجام برسانند.

شیخ علیان اضافه کرد: پرداختن به موضوع کتاب و کتابخوانی باید تا جایی پیش برود که هیچ یک از افراد در سطوح مختلف جامعه بهانه ای برای عدم مراجعه به کتاب نداشته باشند.

وی گفت: قطعا با پرداختن به امر کتاب خوانی که مورد تاکید حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) نیز می باشد، می توانیم شاهد جامعه ای بیمه شده در مقابل ناتوی فرهنگی دشمنان باشیم.

 مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در بخش دیگری از سخنانش با توضیح چگونگی نحوه برگزاری این همایش، اظهارکرد: اصلی ترین هدف برگزاری این جشنواره پرداختن به رشادت های غیورمردانی است که توانسته اند نام دارالمجاهدین همدان را در تاریخ به خوبی ثبت کنند.

شیخ علیان دیگر اهداف جشنواره بزرگ کتاب خوانی دختر شینا را این گونه عنوان کرد: یافتن ظرفیت های نهفته در بین خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بیان سختی های خانواده ی این عزیزان و معرفی بیش از پیش اشخاصی همچون سردار شهید سرلشگر حاج حسین همدانی و شهید حاج ستار ابراهیمی.

وی با بیان اینکه اشخاصی همچون حاج ستار ابراهیمی در همدان کم نیستند، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در جشنواره بزرگ کتاب خوانی دختر شینا شخصیت حقیقی اسن شهید گرانقدر را بیش از پیش معرفی نماییم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار