15. بهمن 1394 - 10:37   |   کد مطلب: 9154
به مناسبت سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع زندگی نامه شهید طیبه واعظی از شهدای زن انقلاب اسلامی، با عنوان « وقتی عشق می‌بارد»، در حال برگزاری است
مسابقه بزرگ کتابخوانی « وقتی عشق می بارد» در حال برگزاری است

به گزارش شبنم ها به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس،  به مناسبت سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع زندگی نامه شهید طیبه واعظی از شهدای زن انقلاب اسلامی، با عنوان « وقتی عشق می‌بارد»، در حال برگزاری است.

این مسابقه اینترنتی به همت سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان با همکاری کنگره ملی شهدای زن از 12 تا 22 بهمن ماه ادامه دارد علاقمندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند کتاب « وقتی عشق می بارد» را با تخفیف 50 درصد از پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج خواهران دریافت کرده و یا به سایت طلایه داران عفاف و حجاب به آدرس  Hejab-isf.ir مراجعه نمایند.

شرکت کنندگان بعد از پاسخ گویی به سوالات مسابقه، پاسخنامه را به آدرس yas1394.mi@gmail.com ایمیل کرده یا تحویل پایگاه های مقاومت بسیج دهند.

گفتنی است مهلت ارسال پاسخ نامه از 12 تا 22 بهمن سال جاری است و به 5 برگزیده اول، کمک هزینه سفر عتبات عالیات و 110 نفر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و ده ها جایزه دیگر اهدا خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار