20. بهمن 1394 - 10:58   |   کد مطلب: 9237
دوره ی آموزشی نقاش روی شیشه و کریستال و سرامیک با آب طلا ویژه پرسنل بانوان آموزش فنی و حرفه ای استان همدان برگزار شد.
 دوره آموزشی نقاشی روی شیشه با آب طلا ویژه بانوان برگزار شد

به گزارش شبنم ها، مژگان وهابیان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر دوره ی آموزشی نقاش روی شیشه و کریستال و سرامیک با آب طلا با حضور 20 نفر از پرسنل بانوان آموزش فنی و حرفه ای استان همدان برای اولین بار در کارگاه شیشه مرکز آموزش فنی و حرفه ای بیت الزهرا(س) خواهران شهرستان همدان برگزار گردید.

مشاور مدیر کل در امور بانوان آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ادامه داد: نقاش روی شیشه، کریستال و قطعات سرامیکی یکی از رشته های زیر مجموعه شاخه فرهنگ و هنر است که به مدت یک روز برگزارگردید.

وهابیان با اشاره به تنوع رشته های مهارتی ویژه بانوان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای سطح استان افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقائ سطح مهارتی بانوان و ترغیب آنان به فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای و در ایجاد آرامش و نشاط و روحیه عالی در محیط کار و زندگی و ایجاد ارتباط صمیمی بین همکاران می باشد.

وی افزود: پرسنل بانوان در این دوره آموزشی قادر خواهند بود توانایی هایی از قبیل تشخیص قطعات بلوری و سرامیکی، آماده کردن رنگ طلا، نقاشی بر روی قطعات شیشه ای، کریستالی، سرامیکی با روش های دستی، عکس برگردان و پیستوله کاری و پخت قطعات نقاشی شده را انجام دهند.

 دوره آموزشی نقاشی روی شیشه با آب طلا ویژه بانوان برگزار شد
 دوره آموزشی نقاشی روی شیشه با آب طلا ویژه بانوان برگزار شد

دیدگاه شما

آخرین اخبار