16. اسفند 1394 - 11:12   |   کد مطلب: 9674
نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به صبحت‌های معاون زنان ریاست جمهوری درخصوص وجود یک روستا در سیستان و بلوچستان که تمام مردان آن اعدام شده‌اند گفت: من فکر می‌کنم موضوع مطرح شده توسط خانم مولاوردی دروغ است و نمی‌شود در داخل نظام بود و به عنوان اپوزیسیون نظام برای احمد شهید خوراک تبلیغاتی برعلیه نظام فراهم کرد.
ادعای مطرح شده توسط معاون زنان رئیس جمهور دروغ است/قوه قضاییه به صورت جدی به این موضوع رسیدگی کند/مولاوردی صلاحیت ماندن در این جایگاه را ندارد

 به گزارش شبنم ها ، زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به صبحت‌های معاون زنان ریاست جمهوری درخصوص وجود یک روستا در سیستان و بلوچستان که تمام مردان آن اعدام شده‌اند گفت: من فکر می‌کنم کسی که عضوی از هیئت دولت است و در داخل نظام قرار گرفته، باید تلاش کند تا مشکلات موجود را در داخل هیئت دولت حل کند.

 

وی افزود: هرکسی با داشتن یک حاشیه امنی به عنوان حضور در کابینه دولت، نمی‌تواند نظام را در معرض اتهام قرار دهد و خوراک دستگاه‌های حقوق بشری را فراهم کند.

 

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: قوه قضاییه باید به صورت جدی به این پرونده ورود پیدا کند و تکلیف این قضیه را حل کند، ضمن اینکه اگر بر فرض محال چنین روستایی وجود داشته باشد، باید از خانم مولاوردی پرسید که چه اقدامی برای مصون ماندن زنان این روستا از آسیب‌های اجتماعی انجام داده است.

 

طبیب‌زاده ادامه داد: مولاوردی با این اظهارات از خودش سلب صلاحیت کرده، چرا که اگر کسی در یک جایگاهی حضور دارد باید از حیثیت آن جایگاه دفاع کند.

 

وی با بیان اینکه من فکر می‌کنم ادعای مطرح شده توسط خانم مولاوردی دروغ است گفت: قوه قضاییه باید به صورت جدی به این موضوع رسیدگی کند تا کسی در جمهوری اسلامی جرات اشاعه اخبار کذب را نداشته باشد و اگر این خبر صحیح باشد خود خانم مولاوردی زیر سوال است که چرا برای زنان این روستا کاری انجام نداده است.

 

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به اینکه اگر مولاوردی صلاحیت ماندن در این جایگاه را ندارد و باید فرد دیگری را به جای وی جایگزین کرد ادامه داد: مسئولیت این امر مهم به عهده رئیس جمهور می‌باشد که تکلیفی برای این امر مشخص کند.

 

طبیب‌زاده با بیان اینکه بودجه زنان در دوسال اخیر دوبرابر بودجه گذشته‌اش شده افزود: تمام دغدغه‌ی مولاوردی در سال‌های اخیر به جای رسیدگی به مشکلات اساسی بانوان، موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها و امثال این‌ها بوده است.

 

وی گفت: نمی‌شود در داخل نظام بود و به عنوان اپوزیسیون نظام برای احمد شهید خوراک تبلیغاتی برعلیه نظام فراهم کرد.

 

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: اگر مولاوردی برای این اظهارات اهداف برنامه‌ریزی شده‌ای نداشته باشد، در واقع جایگاه خودش را تشخیص نمی‌دهد و کسی که صلاحیت تشخیص جایگاه خودش را ندارد و نمی‌داد که می‌شود از حرف‌هایش به عنوان سند استفاده کرد، صلاحیت حضور در آن جایگاه را ندارد.

 

طبیب زاده با بیان اینکه به نظر می‌رسد روحانی باید در خصوص حضور مولاوردی در کابینه تجدید نظر کند عنوان کرد: اگر این سخنان مولاوردی برنامه ریزی شده باشد بازهم رئیس جمهور باید به داد این جایگاه برسد که کسی سازمان یافته دارد با جریانات خارجی علیه نظام همکاری می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار