18. اسفند 1394 - 9:23   |   کد مطلب: 9688
مدیر کل کتابخانه های عمومی همدان مطرح کرد:
راه‌اندازی پایگاه الکترونیک کتاب در کتابخانه‌های عمومی همدان
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه های عمومی استان همدان سال آینده به پایگاه الکترونیک کتاب مجهز می شوند.
راه‌اندازی پایگاه الکترونیک کتاب در کتابخانه‌های عمومی همدان

 به گزارش شبنم ها، عاطفه زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه یکی از اهداف اداره کل کتابخانه های استان همدان ترغیب افراد به سمت مطالعه و افزایش و ارتقاء سطح مطالعه در استان همدان است، اظهار داشت: تسهیل در امر کتاب و کتاب خوانی و استفاده از فناوری های نوین و خدمات اینترنتی از اهداف دیگر برای جذب مخاطبان است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر تمام کتابخانه های عمومی استان همدان مجهز به اینترنت هستند، افزود: تمام کتابخانه های عمومی استان همدان از خدمات سامانه جامع مدیریت کتابخانه ها برخوردار هستند.

 مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان بیان کرد: از بین ۹۶ کتابخانه عمومی در استان همدان ۹۰ کتابخانه به رایانه برای استفاده از اینترنت دسترسی دارند.

زارعی با تاکید بر اینکه تجهیز کتابخانه ها به فنآوری های نوین و خدمات اینترنتی موجب ایجاد رفاه برای اعضای کتابخانه وجذب افراد بیشتر به سمت کتابخانه ها می شود، اضافه کرد: تسهیل در دسترسی به کتاب، تسهیل در مطالعه و جذب اعضاء از جمله اهداف تجهیز کتابخانه ها به فنآوری های نوین است.

وی با بیان اینکه اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان برنامه های مختلفی را در راستای تجهیز کتابخانه ها به فنآوری های روز در نظر دارد، گفت: پوشش اینترنت «وای فای» برای تمام کتابخانه های استان و راه اندازی پایگاه الکترونیک کتاب در راستای ارائه منابع الکترونیک به صورت دیجیتال از جمله برنامه های اداره کل کتابخانه های استان همدان در سال آینده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار