19. فروردين 1395 - 11:00   |   کد مطلب: 9962
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در جهت تسهیل امر ازدواج و استفاده از ظرفیت های عمومی کارت خدمات ازدواج آسان با همکاری شرکت امید طلبان فردا به زوج های جوان ارائه می شود.
ارائه کارت خدمات ازدواج آسان ویژه زوج های جوان در همدان

به گزارش شبنم ها به نقل از  همدان ورزش؛ اسدالله ربانی مهر گفت: در این طرح که فاز اول آن در دست اجرا است، بیش از دها تالار و هتل ،آتلیه، شرکت خدماتی مسافرتی ( جهت ماه عسل) ، گل فروشی و چندین مرکز دیگر خدماتی از 10 تا 50 درصد تخفیف در اختیار زوج های جوان قرار می دهند.

وی اضافه کرد : هدف از اجرای این طرح تشویق جوانان به امر ازدواج با همکاری در بخش غیر دولتی و ارائه خدمات مناسب با قیمت پایین تر به زوج های جوان است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت:ازدواج جوانان وظیفه ای فرادستگاهی است وهمه دستگاههای اجرایی براساس قانون وظیفه دارنددراین زمینه برنامه هایی داشته باشند تابخشی ازمشکلات ازدواج جوانان کم شود.

ربانی مهر گفت :این طرح در فاز اول شامل خدمات می شود و در فاز های بعدی خدمات بهتر و بیشتری برای زوج های جوان در نظر گرفته شده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: زوج های جوان جهت تهیه کارت باید به آدرس (خیابان میرزاده عشقی، معاونت فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و یا بلوار مدنی ، روبروی اداره مالیات ، شرکت امید طلبان فردا) مراجعه نمایند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار