25. مرداد 1395 - 15:24   |   کد مطلب: 11811
مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان خبر داد
جمع‌آوری 220 میلیون تومان جهیزیه توسط 800 خیر همدانی
مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان از جمع‌آوری 220 میلیون تومان جهیزیه توسط 800 خیر همدانی برای 88 نوعروس زیر پوشش این مرکز در استان خبر داد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : مهری مکاری اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) 88 جهیزیه برای 88 نوعروس زیرپوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها به ارزش 220 میلیون تومان از سوی خیرین و مردم نوعدوست همدان اهدا شد.

وی با بیان اینکه در کشور 8 هزار و 888 جهیزیه به نوعروسان این موسسه خیریه در 220 شعبه اهدا شده است، در ادامه افزود: هزینه هر جهیزیه 2.5 میلیون تومان برای هر نفر شامل لوازم اولیه زندگی شامل فرش، اجاق گاز، سرویس قابلمه، چینی و... است که توسط 800 خیر در همدان جمع‌آوری شده است.

مسؤول نمایندگی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان گفت: همه ساله در سه برهه زمانی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)، حضرت زینب(س) و نیمه شعبان این مرکز خیریه اقدام به اهدای جهیزیه توسط خیرین استان به نوعروسان زیر پوشش خود می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز خیریه آبشار عاطفه‌ها از سال 90 در استان همدان شروع به فعالیت کرده و در شهرستان‌های اسدآباد و ملایر نیز نمایندگی دارد.

مکاری با بیان اینکه این مرکز تاکنون یک‎هزار و 200 خانوار را در استان زیر پوشش خود قرار داده است، بیان کرد: این مرکز خیریه بیشتر در حوزه درمان، تأمین جهیزیه نوعروسان، جمع‌آوری خوراک و پوشاک افراد زیر پوشش خود فعالیت می‌کند.

گفتنی است، مراسم جشن عروسی 88 نوعروس زیرپوشش این مرکز خیریه مردم نهاد روز گذشته در مجتمع ولیعصر(عج) برگزار شده است.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار