6. آذر 1395 - 16:18   |   کد مطلب: 13831
حاج بابایی در جمع بسیجیان استان همدان گفت: برجام نافرجام عهد شکنی آمریکا در برابر ایران در مقابل جهانیان است وهم زیستی با جهانخوار بزرگ نتیجه ای جز این ندارد.
شبنم ها , afkl ih, همایش بسیجیان , shabnamha.ir, نماینده همدان  , حاج بابایی

به گزارش شبنم ها، 

ببسیج برکت است .بسیج یک گنج بی انتها است .و ملت عزیز این گنج را حفظ خواهد کرد وبه اوج تعالی وترقی خواهند رساند. آنچه که ضرر می زند ضربه می زند سطحی نگری در اعتقاد ودر فهم ودر گزینش منطق مبناست سطحی نگری ضربه می زند ...عمق باید داد ریشه باید داد اعتقادات را ...اصل تشکیل مجموعه های (صالحین ),براساس همین دید به وجود آمد که از لحاظ معنوی ,از لحاظ تربیتی ,از لحاظ تعلیمی ,عمق بخشیده بشود به فکر وروحیه جوانان بسیجی مادر بخش های مختلف ....کیفیتها بالا برود ,البته کیفیت بر کمیت ترجیح داد لکن کمیت با کیفیت هم دارای اهمیت است .یعنی گسترش سطحی وعرضی همراه با عمق یابی ,هردو باید مورد توجه قرار بگیرد امروز دنیای اسلام محتاج این حرکت بسیجی است.

(فرازی از سخنان رهبری در دیدار با حلقه ها ی صالحین)

حمید رضا حاج بابایی نماینده مردم همدان در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهر گفت: هدف اصلی بسیج انتقال پیام اسلام ناب و پیام ولایتمداری  به جهانیان است. دنیای  امروز دنیای بسیجی وغیر بسیجی است دنیای اسلام  دنیای قرآن دنیای توجه به ارزشهای اسلامی و دنیای مبارزه با ارزشهای غیر دینی است

نماینده مردم همدان با تأکید بر اینکه  امروزه در تمام جهان شاهد یک مبارزه بر علیه دنیای زر و زور با محوریت ایران است بیان داشت: امروزه در جهان شاهد تغییراتی علیه استکبار جهانی هستیم حتی این واکنش ها در آمریکای جنوبی نیز صورت گرفته است ونشان از موفقیت ما دارد.

وی افزود: بسیجیان پیروان واقعی شهدا  هستند و باید به این نکته افتخار کنند  که سَلف صالح شهیدانی هستید. همانگونه که این شهیدان با خون خود توانسته اند ارزش های اسلامی را استحکام بخشند و شما بسیجیان نیز با پیام خود این کار را انجام می دهید.  ما توانستیم به برکت خون شهیدان در سوریه مقابل همه ابر قدرت ها بایستیم و از سقوط دولت سوریه جلوگیری کنیم ودر یمن به پیروزی های بزرگی توسط ملت یمن  مقابل استکبار دست پیدا  کنیم حرکت انقلاب اسلامی در دنیا موجب شده است که حتی کاندیداهای نامزد ریاست جمهوری دولت آمریکا اولین سخنرانی خود را با موضع گیری خود در مقابل ایران آغاز کنند و برای خود رای  جمع آوری کنند .

وی خاطر نشان کرد: کشور ایران در صحنه های جهانی با محوریت حاضر شده است وپیاده روی اربعین در کربلا از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم همدان اظهار داشت: همه می دانید که صحنه های جهانی با قدرت های دروغگوی بزرگی مواجه هستیم و دولت آمریکا در طول دوسال گذشته بابزرگترین تزویر دنیا، مقابل جمهوری اسلامی عمل کرده است امروز. آمریکا بی صداقتی خود را در منظر ملت های جهان نهاده است. آمریکای جنایت کاری که می خواست با نابودی برنامه هسته ای تحریم ها را بردارد در طول مذاکرات بیش از 50 مصوبه علیه ایران به تصویب رسانده ودر آخرین مصوبه ده سال دیگر تحریم ها را تمدید کرده است.

وی تأکید کرد:  برجام نافرجام عهد شکنی آمریکا در برابر ایران در مقابل جهانیان است وهم زیستی با جهانخوار بزرگ نتیجه ای جز این ندارد. دولت آمریکا که خود داعش را به وجود آورده است و خواستار  کشتار جهانیان است چگونه می خواهد به ایران کمک کند .

حاج بابایی گفت: مسئولین نظام جمهوری اسلامی  باید به نیازهای مردم توجه کنند چرا که مردم هر آنچه که داشتند را در طبق اخلاص گذاشته اند وگامهای بلندی که بسیجیان برداشته اند این وظیفه را ایجاد می کند.

وی افزود:  همان گونه که حضرت علی (ع) در نامه اش خطاب به  مالک نوشت: باید بیشتر کار کنی وکمتر استفاده کنی و تفکر بسیجی نیز با هر گونه برداشت از بیت المال در تضاد است. این تفکر با نفاق مبارزه می کند.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه امروز در کشور انقلابی و ضدانقلابی مطرح است گفت:  انقلابی کسی  است که پشت سر ولایت حرکت می کند. مسئولان باید  حرکتی کنند که مردم را نسبت به انقلاب خوش بین کند ودر خط رهبری باشند و کسانی که مردم را نسبت به انقلاب بد بین کنند در مسیر انحراف و مغایر با مسیر انقلاب هستند.

وی با تأکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد:  حرکت اقتصاد مقاومتی اعتماد به ملت ایران و عدم اعتماد به آمریکا است و اگر امروز انقلاب سرپا ایستاده است نتیجه حرکت بسیجی است. این کشور میلیونها جوان وجود دارد که حاضرند در دفاع از حرم حضرت زینب شهید شوند میلیونها جوان مراجعه می کنند به فرمانداران سپاه که مدافع حرم شوند وبزرگترین ناراحتی اینها این است که چرا اجازه نمی دهند مدافع حرم شوند اگر این جوانها جلوتر از شهیدان دفاع مقدس نباشند قطعا عقب تر از آنها هم نیستند و همه دولت های جهان باید بدانند با تحریم نمی توانند ملت شهید پرور ایران را به زانو دربیاورند. بسیجیان ما در کشور حتی یک لحظه از خون شهیدان عقب نشینی نمی کنند وبا دولت آمریکا هرگز مصالحه نمی کنند. امروز با نام روز بسیج همه بسیجیان به میدان آمده اند تا بگویند پشت سر ولایت و در برابر تمام کسانی که اعتقادی به سیاست های جمهوری اسلامی ندارند ایستاده اند.

انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار