10. بهمن 1395 - 17:43   |   کد مطلب: 15041
به منظور ارائه توانمندی های بانوان همدانی;
ايجاد مراكزي براي فروش محصولات توليدي بانوان در همدان
ايجاد مراكزي براي فروش محصولات توليدي بانوان در سراسر استان در حال برنامه‌ريزي است تا بانوان توانمندي‌هاي خود را ارائه كرده و درآمد كسب كنند.
همدان,ایجاد روز بازار,محصولات توليدي بانوان,نمایشگاه,مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : طاهره دوروزی در حاشیه افتتاح نمایشگاه محصولات آرایشی، بهداشتی، سلامت و زیبایی همزمان با سومین نمایشگاه تخصصی پوشاک و نخستین نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی بانوان در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: بانوان ظرفیت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلفی دارند بنابراین باید فرصت‌هایی را مهیا کرد که این توانمندی‌های دیده شود.

وی با بیان اینکه مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های چشمگیر بانوان است، افزود:‌البته بانوان در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ورود می‌کنند  اما در نمایشگاه به روی حوزه اشتغال تمرکز شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به اینکه کارهای متنوعی که بیشتر آنان ایده بانوان است در نمایشگاه عرضه شده، تصریح کرد: بنابراین ما باید تلاش کنیم که هر از گاهی، نمایشگاه‌هایی در برهه‌های زمانی مختلف و به بهانه‌های مختلف برای نمایشگاه توانایی‌های مختلف بانوان برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها برای بانوان ایجاد انگیزه می‌کند، ادامه داد: در کنار این مسئله این نمایشگاه‌ها بازارهای فروشی نیز برای تولیدات بانوان مهیا می‌کند.

دوروزی با بیان اینکه اولویت حضور در این نمایشگاه به زنان سرپرست خانوارو دختران مجرد فارغ التحصیل اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: این دختران در رشته‌های دیگری تحصیل کردند اما به صنایع دستی روی آوردند.

وی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی برای به نفع جامعه از نظر ثبات و امنیت است، گفت: اگر بانوان ما اشتغال داشته باشند، خیلی از بزه‌ها و آسیب‌های اجتماعی برطرف خواهد شد چرا که بانوان در کانون خانواده قرار دارند.

مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری همدان با بیان اینکه ما همواره به دنبال برپایی روزبازارها وی‍ژه تولیدات بانوان در همه شهرستان‌ها هستیم، اظهار کرد: برنامه ریزی می‌کنیم تا بانوان از این ظرفیت استفاده کنند تا محصولات خود را عرضه کنند و درآمدزایی نیز داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید بانوان را کمک کرد تا برای محصولات خود بازاریابی کنند، افزود: به دنبال معرفی بانوان به کارآفرینان هستیم تا راهکارهایی برای عرضه محصولات به بانوان عرضه شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار