25. تير 1396 - 22:41   |   کد مطلب: 17675
معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي استان همدان خبر داد
برگزاري دوره آموزشي صنايع دستي براي 3 هزار نفر در همدان
معاون صنايع دستي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان همدان از برگزاري دوره آموزشي صنايع دستي براي 3 هزار نفر در اين استان خبر داد.
صنایع دستی,آموزش صنایع دستی,همدان,سازمان میراث فرهنگی,shabnamha.ir,شبنم همدان

برگزاري دوره آموزشي صنايع دستي براي 3 هزار نفر در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : علیرضا قاسمی بعد از ظهر امروز در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اظهار کرد: در معاونت صنایع دستی در حوزه آموزش، تبلیغ و ترویج به صنعتگران صنایع دستی خدمات داده می‌شود تا از این صنعت حفاظت شده و برای بازاریابی معرفی کند.

وی به اقدامات انجام شده در سال گذشته برای آموزش صنایع دستی اشاره کرد و افزود: برای صنایع دستی اهدافی پیش‌بینی شده تا بتوان براساس اهداف و راهبرد‌ها اقدام کرد.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان به موضوع رواج صنایع دستی، احیای رشته‌های در حال منسوخ، ارتقای کیفیت محصولات با تغییر در شیوه‌های تولید، حمایت از واحد‌های بسته‌بندی و... پرداخت و بیان کرد: توسعه گردشگری روستایی، ایجاد خوشه‌های صنایع دستی، طراحی‌های مدرن، روش‌های نوین و ... از اهداف آموزش‌های انجام شده بود.

وی با بیان اینکه استانداردسازی از اهدافی بوده که در راستای توسعه صنایع دستی از آن استفاده شده است، افزود: در شهرستان همدان آموزش سراجی صنعتی، تراش سنگ‌ قیمتی و مرواربافی پیش‌بینی شده است.

قاسمی با تاکید بر اینکه موضوع برندسازی یکی از درخواست‌های صنعتگران است، ادامه داد: در همدان دوره آموزش کارآفرینی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی شاغلان در تویسرکان، ملایر و لالجین ادامه داد: دوره آموزش شاغلان در بخش طراحی سفال برگزار شد.

 معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه پیش‌بینی شده در سال جاری 3 هزار نفر در بخش صنایع دستی دوره‌های آموزشی را سپری کنند، ادامه داد: طرح ضربتی اشتغال در چهار روستای ورکانه، گشانی، ملحمدره و قلعه جوق فامنین اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ص

آموزش صنایع دستی آموزش صنایع دستی آموزش صنایع دستی آموزش صنایع دستی آموزش صنایع دستی آموزش صنایع دستی آموزش صنایع دستی آموزش صنایع دستی آموزش صنایع دستی آموزش صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی

دیدگاه شما

آخرین اخبار