27. فروردين 1397 - 15:44   |   کد مطلب: 21557
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: امشب دمای همدان ۶ درجه سردتر می‌شود.

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : نادر پیرتاج همدانی اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش باران، تگرگ و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه اوج بارش‌های امروز در مناطق جنوبی استان خواهد بود، ابراز کرد: در ارتفاعات و نقاط شمالی استان نیز احتمال بارش برف دور از انتظار نیست.

مسئول مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از امشب به طرز محسوسی شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود که پیش بینی می‌کنیم در این مدت دمای بیشتر شهرستان‌ها به زیر صفر برسد.

پیرتاج همدانی به وضعیت دمای استان در طول 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت گل تپه با دمای منفی 3 درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه استان و نهاوند با حداکثر دمای 18 درجه، گرمترین شهرستان استان گزارش شده است.

وی تصریح کرد: دمای همدان نیز در روز گذشته بین 3 تا 14 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است. انتظار می رود دمای امشب همدان به منفی سه درجه نیز برسد.

مسئول مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به کاهش دمای محسوسی که از امشب در استان رخ می دهد احتمال سرمازدگی باغات وجود دارد.

پیرتاج همدانی به بارش باران در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان بارش باران با 22 میلیمتر مربوط به رزن بوده و در همدان نیز میزان بارش به 14 میلی‌متر رسیده است.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار