15. مرداد 1395 - 11:12   |   کد مطلب: 11606
مدیر کانون های فرهنگی مساجد استان همدان:
تجلیل از دختران نخبه کانون های فرهنگی مساجد همدان
هادی فیض منش ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) ، دختر را تجلی لبخند خداوند دانست و افزود: دختر مسلمان ایرانی با پیروی از حضرت معصومه باید همیشه موفق و پیروز باشد.

به گزارش شبنم همدان، اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان همدان ، جشن بزرگ دختران آفتاب را در سالن ابن سینای همدان برگزار کرد.

این همایش با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی و فرماندار استان همدان برگزار شد.  فیض منش، مدیر کانون های فرهنگی استان همدان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) ، دختر را تجلی لبخند خداوند دانست و افزود: دختر مسلمان ایرانی با پیروی از حضرت معصومه باید همیشه موفق و پیروز باشد. 

وی اذعان داشت: دختران ایرانی به جای آرزو کردن باید همت خود را به کار ببندند و با برنامه ریزی به اهداف والای خود دست یابند.

مدیر کانون های فرهنگی استان همدان بیان داشت : دختران ایرانی باید نمونه کامل موفقیت باشند و این مهم جز پرورش در همه ابعاد فرهنگی و عبادی میسر نیست؛ دختر ایرانی باید ورزش و تفریح و نشاط را در کنار ایمان و تقوا حفظ کند و الگوپذیر باشد. 

فیض منش خاطر نشان کرد: بهترین الگوی دختران مسمان ما، حضرت معصومه (س) است و ما باید به این الگوها پناه ببریم. همچنین رفتار پدر با دخترش نیز باید الگو گرفته از رفتار پیامبر باشد. حضرت محمد (ص) دست دخترش را می بوسید. و دختران ما نیز باید زهراگونه باشند.

در این همایش از دختران نخبه کانون های فرهنگی مساجد همدان تجلیل شد.

انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار