2. شهريور 1395 - 7:58   |   کد مطلب: 11958
در روز تولد شیخ الرئیس بوعلی سینای بزرگ، حضور پر انرژی همشهریان در کنار توریست ها پر شور ترین خاطره گردشگری را در ذهن اماکن تاریخی شهر به ثبت رساند.

به گزارش شبنم همدان ، این شهر در روزی که در تقویم  آغاز هفته همدان نامگذاری شده است حال و هوای تازه ای داشت. حضور پر انرژی همشهریان در کنار توریست ها  پر شور ترین خاطره گردشگری را در ذهن اماکن تاریخی شهر به ثبت رساند.

در این میان همبستگی طرفداران  پدر علم طب دنیا ، بوعلی بزرگ در مراجعه به آرامگاه وی صحنه های پور شوری را خلق کرد. عصر روز گذشته برای ساعاتی در ورودی ارامگاه به دلیل ازدحام جمعیت بسته شد.

به سراغ چند توریست رفتیم تا از حال و هوا و خاطره روز همدان بپرسیم. یکی از آنها گفت روز همدان بسیار پر رنگ و نوا بود و ما صبح را با مراسم بزرگداشت حکیم بوعلی در آرامگاه آغاز کردیم. برنامه های متنوع و شاد برای ما دلنشین بود هرچند ضعف پذیرایی در برنامه به چم می خورد.

در ارامگاه باباطاهر با دو کودک همدانی که برای اولین بار از اماکن دیدنی شهر بازدید می کردند هم صحبت شدیم. از اینکه در شهرشان این قدر شور و شادی وجود دارد خوشحال بودند و می گفتند حالا که به مدرسه رفتیم بیشتر قدر این آرامگاه را می دانیم و خوشحالیم که آرامگاه بابا طاهر در شهر ماست.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار