24. شهريور 1394 - 9:16   |   کد مطلب: 7424
فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» در سینماها روزهای شلوغی را سپری می‌کند و هنر هفتم از اکران پربیننده این فیلم به ذوق آمده است.
سینماهای همدان بوی محمد (ص) گرفت/ تلألو جلوه‌های انور قدسی پیامبر (ص) در همدان

به گزارش شبنم ها به نقل از فارس، فیلم سینمایی فاخر و ارزشی «محمد رسول‌الله (ص)»، از پنجم شهریورماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده و با استقبال مطلوبی از سوی تماشاگران مواجه شده است.

از سانس‌های نخستین این فیلم میزبانی بسیاری از اقشار مختلف جامعه شده و روز به روز بر میزان مشتاقان و بینندگان این فیلم اضافه شده است.

مردم نشان داده‌اند فیلم‎های تاریخی همواره از تماشاگران پرشماری برخوردار بوده و جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده است.

همزمان با آغاز تبلیغات اکران فیلم سینمایی «محمد رسول‌ الله (ص)»، اظهار نظرهای عمومی در خصوص این فیلم سینمایی آغاز شد.

همزمان با اعلام ساعت‌های اکران این فیلم سینمایی با استقبال مردمی نیز مواجه بود.

این رخداد بزرگ سینمایی جهان اسلام، بار دیگر به صندلی‌های سینما گرمایی خاص بخشید و خیل انبوهی از مردم را به تماشای این شاهکار سینمای ایران کشاند.

 

استقبال از این فیلم نشان داد توجه به سلیقه‌های مردم و تولید فیلم‌های فاخر، هنر هفتم را جلای دیگری بخشید و گیشه‌های سینما را پربارتر کرد.

این فیلم همزمان با سراسر کشور در دو سینمای قدس همدان و بهمن ملایر اکران شد که تاکنون سانس‌های شلوغی را پشت سر گذاشته و فروش خوبی داشته است.

سالن‌های سینما در این روزها شاهد حضور جمعیتی از مردم مشتاق بود، به طوری که قبل از آغاز سانس در مقابل سینما تجمع و بلیت خود را تهیه می‌کردند و دوستانه و خانوادگی به تماشای فیلم «محمد رسول‌الله (ص)»، می‌نشستند.

تاکنون دو سانس ویژه اصحاب رسانه از سوی حوزه هنری در نظر گرفته شده که هر کدام با استقبال پرشماری از اهالی رسانه مواجه شد به گونه‌ای که بسیاری ایستاده فیلم سه ساعته را دنبال کردند.

یکی از تماشاگران این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بنده زیاد اهل سینما نیستم اما به لحاظ علاقه‌ای که به فیلم‌های تاریخی دارم، حضور یافتم.

وی با بیان اینکه عنوان پرهزینه‌‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران و تبلیغات این فیلم ما را مشتاق به دیدن این فیلم کرده است، افزود: بر این اساس تصمیم گرفتم به اتفاق خانواده برای دیدن این فیلم در سینما حضور یابم.

 

 یکی دیگر از جوانان که مشتاقانه در انتظار تماشای فیلم نشسته بود گفت: از زمانی که از پشت صحنه ساخت این فیلم در صدا و سیما گزارشی پخش شد، مشتاق دیدن این فیلم بودم، بنابراین با دوستان تصمیم به حضور در سینما گرفتیم.

وی با بیان اینکه باید برای تبلیغ این فیلم در فضای مجازی فعالیت بیشتری صورت گیرد، گفت: با توجه به اینکه امروزه تبلیغات زیادی علیه مسلمانان و شیعیان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای وجود دارد، می‌توان با این اثر هنری اسلام را به جهان شناساند.

اما اشک‌ها و لبخندها نیز پس از تماشای این فیلم دیدنی بود و اظهارنظرهایی که از این فیلم داشتند متفاوت و متنوع به نظر می‌رسید.

 

یکی از شهروندان با تحسین جلوه‌های ویژه این فیلم خاطرنشان کرد: جلوه‌های ویژه این فیلم در گویا کردن تاریخ، به خوبی به کار رفته بود.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ها باید در سراسر جهان به نمایش درآید، افزود: چنین فیلم‌هایی که منطبق با تاریخ اسلام بوده باید پیام آن به سراسر جهان مخابره شود و در همه نقاط دنیا به نمایش درآید.

این شهروند همدانی خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» اثر بسیار فاخری است و امیدواریم زحمات هنرمندان کشور بتواند در سراسر جهان نمود داشته باشد.

رأفت و مهربانی پیامبر (ص) باید به جهانیان شناسانده شود

یکی دیگر از شهروندان نیز پس از تماشای فیلم در گفت‌وگو با فارس گفت: این فیلم جلوه‌هایی از رفتار و کردار همراه با رأفت و مهربانی پیامبر (ص) را به نمایش گذاشته که امیدواریم در سراسر جهان اثر خود را داشته باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این فیلم بتواند جلوه‌هایی از اسلام ناب محمدی را به همگان نمایان سازد، اظهار کرد: با توجه به اجحافی که از سوی برخی از دشمنان در حق اسلام و مسلمانان می‌شود، چنین آثار هنری در تبیین ارزش‌های اسلامی اثرگذار است.

یکی دیگر از علاقه‌مندان به این اثر اظهار کرد: در تمام مدت ارتباط خیلی خوبی با فیلم برقرار کردم به طوری که گذشت سه ساعت، اصلا برایم ملموس نبود.

وی با بیان اینکه آن قدر ارتباط‎‌گیری فیلم با مخاطب قوی است که تصور می‌کنی خود در آن شرایط تاریخی قرار داری؛ تأکید کرد: قسمت‎های احساسی و هیجانی فیلم نیز فوق‎العاده به تصویر کشیده شده بود.

فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) تا پایان شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در سینماهای همدان نیز اکران می‌شود که برخی که هنوز موفق به تماشای این فیلم نشده‌اند، تمایل دارند زمان اکران آن تمدید شود.

پایان پیام/

تصاویر تکمیلی: 
سینماهای همدان بوی محمد (ص) گرفت/ تلألو جلوه‌های انور قدسی پیامبر (ص) در همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار