11. ارديبهشت 1395 - 20:28   |   کد مطلب: 10199
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم ، از معلمان برتر همدانی با حضور معاون وزیر تجلیل خواهد شد.
هفته معلم همدان تجلیل از معلمان روز معلم

 معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه انسانی همدان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبنم ها با اشاره به تغییر شیوه نامه بزرگداشت مقام معلم در سطح کشور خاطرنشان کرد:در برنامه امسال سعی شده به جای انتخاب معلم نمونه بر روی مبحث تکریم عامه معلمان برنامه ریزی شود.

بهروز مهری با اشاره به اینکه 60 درصد از تجلیل شوندگان در هفته معلم از قشر بانوان هستند  افزود: در رویکرد جدید تلاش شده در طول هفته معلم برنامه های باکیفیت و در شأن فرهنگیان شریف استان اجرا شود.

مهری ادامه داد: از جمله برنامه های این ایام برگزاری همایش علمی تکریم معلم، معرفی معلمان موفق شاخص و برتر استان، برگزاری مسابقات ورزشی، و همایش پیاده روی برای فرهنگیان استان است.

وی افزود: شاخص ترین برنامه هفته معلم در 19 اردیبهشت ماه در خانه معلم برگزار میشود .

مهری تصریح کرد :در این مراسم که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش ، استاندار همدان، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین  ارشد استانی برگزار می شود از معلمان برتر استانی و تعدادی از معلمانی که دارای عملکرد موفق بوده اند تجلیل خواهد شد .

معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه انسانی همدان در ادامه گفت:دیدار مدیران دستگاه های دولتی و غیردولتی و روسای سازمان ها با معلمان در مدارس همراه با اهدای گل و شیرینی  و عرض تبریک و همچنین بازدید از نمایشگاها و موزه تعلیم و تربیت ، اجرای برنامه سپاس معلم در تمامی مدارس استان، برگزاری مراسم بزرگداشت پیشکسوتان فرهنگی استان از سوی کانون بازنشستگان استان، و اجرای سرود همگانی درسطح استان از دیگر برنامه های هفته معلم است.

 مهری با بیان این امسال از یک هزار و 800 همکار فرهنگی موفق در سطح آموزشگاه های استان تجلیل می شود، تصریح کرد: از این تعداد 60/0  بانوان و 40 /0 اقایان هستند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه انسانی همدان  تصریح کرد:  در مجموع از یک هزار و 994 همکار فرهنگی موفق در سطح استان تقدیر به عمل خواهد آمد که از این تعداد 31 معلم به عنوان برتر استانی و 163 معلم موفق و برتر در سطح شهرستان ها، نواحی و مناطق استان معرفی شده اند.

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار