2. شهريور 1395 - 23:57   |   کد مطلب: 11985
در گفتگو با بخشدار پیرسلمان مطرح شد:
پروژه توریستی تالاب پیرسلمان مدون میشود
توسعه و امیدواری منوط به داشتن نقشه‌راه است و اگر بخواهیم در آینده نزدیک به اهداف توسعه دست یابیم باید علاوه بر ایجاد زیرساخت‌ها به پتانسیل‌های موجود بخش نیز توجه شود.

به گزارش شبنم همدان به نقل از همدان پیام

بخشدار پیرسلمان از تدوین طرح گردشگری تالاب پیرسلمان خبر داد.
یزدان آزرمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این خبر، گفت: طرح گردشگری تالاب پیرسلمان در 2 فاز با همت شرکت تعاونی دهیاران بخش پیرسلمان تدوین شده است.وی افزود: در مرحله نخست با اعتباری افزون بر ٣٠٠ میلیون تومان نسبت به پارک بازی، آبرسانی، ایجاد سرویس بهداشتی و نصب آلاچیق اقدام می‌شود.
آزرمی بیان کرد: در فاز دوم در راستای احداث پارکینگ و محورسازی اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان براساس برآوردهای پیش‌بینی شده نیاز است که امیدواریم با کمک مسئولان استانی و شهرستانی این میزان اعتبار به صورت تسهیلات در اختیار مجری طرح گردشگری تالاب پیرسلمان قرار گیرد تا در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه این مکان زیارتی و تفریحی باشیم.
وی در ادامه از تدوین چشم‌انداز 3 ساله بخش پیرسلمان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا در یک زمان‌بندی مشخص به نتایج قابل ملموسی در این بخش نوپا دست یابیم.
آزرمی در بخش دیگری با اشاره به هفته دولت و افتتاح ۵ طرح مختلف عمرانی در بخش پیرسلمان بیان کرد: ایستگاه آتش‌نشانی قاسم‌آباد لک‌لک، برق‌رسانی به امامزاده پیرسلمان، بهسازی روستای میوله و گنبله و افتتاح نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر آجین طرح‌هایی است که به همین مناسبت در بخش پیرسلمان به بهره‌برداری می‌رسند.
وی با تأکید بر اینکه توجه به توسعه و عمران، مسائل فرهنگی و اجتماعی از اولویت‌های بخشداری پیرسلمان است، گفت: توسعه و امیدواری منوط به داشتن نقشه‌راه است و اگر بخواهیم در آینده نزدیک به اهداف توسعه دست یابیم باید علاوه بر ایجاد زیرساخت‌ها به پتانسیل‌های موجود بخش نیز توجه شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار