3. شهريور 1395 - 3:39   |   کد مطلب: 11986
ورزشکار بوشهری قهرمان چهاردهمین دوره مسابقات رنکینگ بیلیارد قهرمانی بانوان کشور ( ایت بال) ' جام خزر ' و انتخابی تیم ملی شد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایرنا : این مسابقات که از 30 مرداد با حضور 29 ورزشکار در شهرستان محمودآباد استان مازندران آغاز شده بود ، سه شنبه شب با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
در دیدار نهایی این رقابت ها که در مجموعه ورزشی راه چوبی محمودآباد برگزار شد، منصوره نورآباد مطلق از بوشهر با بهترین عملکرد نسبت به دیگر شرکت کنندگان برسکوی قهرمانی ایستاد ، پریسا منگلی از البرز دوم شد و آیسان ملک آراد از آذربایجان شرقی و هانیه فلاح از مازندران به طور مشترک سوم رسیدند.
آئین اختتامیه این رقابت ها هم شب گذشته با حضور نائب رئیس فدراسیون بیلیارد و بولینگ برگزار شد.
رئیس هیأت بولینگ مازندران درحاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت که 29 ورزشکار شرکت کننده در این مسابقات به مدت چهار روز به صورت دوره ای و انفرادی با هم رقابت کردند.
علی اصغر عباسپور افزود : این مسابقات در مرحله مقدماتی به صورت دو حذفی و در مرحله دوم تک حذفی برگزار شد و هدف نیز ایجاد دوستی و تعامل و انجام رقابتی سالم میان ورزشکاران این رشته در سراسر کشور بود .
رئیس هیأت بولینگ مازندران گفت که این مسابقات در تقویم فدراسیون گنجانده شده و همه ساله برگزار می شود و از سوی کمیته فنی این مسابقات نفرات برتر به مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت درمسابقات پیش رو قهرمانی آسیا دعوت خواهند شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، بیست و یکمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد مردان در رشته تن بال هم هفته گذشته با حضور 106 ورزشکار در شهرستان محمودآباد برگزار شد.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار