14. شهريور 1395 - 15:33   |   کد مطلب: 12186
شاگردان شادی مهینی در چهارمین دیدار خود در چارچوب مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا به مصاف تیم سنگاپور رفتند و با 11 گل این تیم را در هم کوبیدند.

به گزارش شبنم همدان به نقل از سایت ورزش بانوان : مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال نوجوانان آسیا در حالی در جریان است که تیم ملی زیر ۱۶ سال کشورمان تا به اینجا جانانه از نام ایران و حیثیت فوتبال ایران دفاع کرده‌اند. شاگردان شادی مهینی در چهارمین دیدار خود در چارچوب مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا به مصاف تیم سنگاپور رفتند و با ۱۱ گل این تیم را در هم کوبیدند.

شش گل در نیمه اول و پنج گل هم در نیمه دوم نتیجه کار ملی‌پوشان کشورمان در دیدار مقابل سنگاپور بود. فاطمه قاسمی ( ۲ گل )، هانیه خداپرستی، فاطمه داعی نیا، فاطمه مخدومی ( ۴ گل )، رقیه جلال نسب ( ۲ گل ) و مریم محمدی برای تیم ملی نوجوانان ایران گلزنی کردند. فاطمه قاسمی هم با توجه به کارت قرمزی که در این مسابقه دریافت کرد از آخرین بازی تیم مقابل چین تایپه محروم شد. مریم محمدی چناری و فاطمه مخدومی هم در این دیدار کارت زرد از داور مسابقات دریافت کردند.

ملی‌پوشان کشورمان پیش از این در مصاف با امارات و قرقیزستان به برتری رسیده بودند اما مقابل بنگلادش نتیجه بازی را واگذار کرده بودند.

مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا

خوشبختانه تا به اینجا شیردختران کشورمان در گروه خود با امتیاز یکسان اما با تفاضل گل اول هستند. آنها نشان دادند که غیرت سن و سال نمی‌شناسد و همانطور که پیش از این شادی مهینی، سرمربی این تیم اعلام کرده بود جانانه از حیثیت فوتبال ایران دفاع کردند.

مائده دوجی، هاینه خداپرستی، فاطمه طهماسبی، فاطمه امیری، صبا جوادی، مریم محمدی، رقیه صومعه، فاطمه مخدومی، مارال محمدی، رقیه جلال نسب و فاطمه قاسمی ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران مقابل سنگاپور را تشکیل می دادند.

تیم ملی نوجوانان ایران از هفته قبل در مرحله مقدماتی آسیا در کشور بنگلادش به مصاف حریفان آسیایی رفته است.

دیدار حساس بعدی ساعت ۱۳:۳۰ روز دوشنبه، ۱۵ شهریور در استادیوم بانگاباندوی فیلیپین مقابل تیم چین تایپه خواهد بود.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار