27. آبان 1395 - 8:46   |   کد مطلب: 13628
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله طبقاتی میان افراد یکی از دلایل افزایش آسیب های اجتماعی است.
مجلس شورای اسلامی,فاصله طبقاتی,شبنم ها,آسیب های اجتماعی,درآمدهای نجومی,افزایش آسیب‌های اجتماعی,شبنم همدان,بی عدالتی‌های اجتماعی
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران : حسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه ای که عده ای بدون لمس مشکلات مالی، زندگی آسوده خود را می گذرانند و عده ای از فقر مالی زیر فشار زندگی له می شوند، دور از ذهن نیست.
 
وی تصریح کرد: هنگامی که از علت های آسیب های اجتماعی صحبت می کنیم، بیکاری، حاشینه نشینی، مفاسد اجتماعی و ... بسیار ملموس تر از مسائل دیگر به ذهنمان خطور می کند در حالی که تمامی این موارد به دلیل وجود فاصله طبقاتی و بی عدالتی اجتماعی به وجود آمده است.
 
لطفی افزود: تا زمانی که عده ای به صورت سفارشی شغل مناسب، مزایای آنچنانی و درآمدهای نجومی به دست می آورند و افرادی که با تلاش خود مستحق شغل مورد نظر هستند اما تنها باید نظاره گر باشند، شاهد افزایش آسیب های اجتماعی و به منجلاب وارد شدن افراد سالم هم خواهیم بود.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید فکری به حال فاصله طبقاتی و بی عدالتی های محض که گریبان گیر جوانان شده است، باشند در غیراینصورت هیچ کنترلی بر افزایش آسیب ها نخواهیم داشت.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار