6. تير 1399 - 9:44   |   کد مطلب: 15910
والدین با شناسایی نقاط قوت و ضعف کودک خود می توانند مهارت های آنان را افزایش دهند.
خانواده,نقاط ضعف و قدرت فرزندان,مهارت های اجتماعی,الگوهای رفتاری مناسب ,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

نقاط ضعف و قوت فرزندنتان را شناسایی کنید

 
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : فریبا احدی بیگلو روان‌شناس عمومی اظهار داشت: اغلب والدین خواستار این هستند که فرزندانشان با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کرده و از روابط اجتماعی بالایی برخوردار باشند، که لازمه آن افزایش مهارت های اجتماعی آنان است.
 
وی تصریح کرد: نخستین گام شناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف فرزندان است که در این راه والدین می‌توانند الگوی مناسبی در رفتار کودکان خود باشند.
 
احدی بیگلو ادامه داد: آموزش دوست یابی به کودک از جمله این که اسباب بازی هایش را با دوستانش تقسیم کند و یا اینکه هنگام عصبانیت، خشم خود را کنترل و با احترام با طرف مقابلش رفتار کند، می‌تواند در افزایش مهارت‌های اجتماعی وی تأثیر گذار باشد.
 
این روان‌شناس در پایان گفت: آموزش رفتار کودک در برخورد با افراد بی ادب که قصد آزار و اذیت او را دارند و همچنین تشویق وی برای داشتن رفتاری خوب با دیگران از دیگر موارد تقویت روابط اجتماعی کودک است.
 
انتهای پیام/ص
 
نقاط ضعف و قدرت فرزندان نقاط ضعف و قدرت فرزندان نقاط ضعف و قدرت فرزندان نقاط ضعف و قدرت فرزندان نقاط ضعف و قدرت فرزندان نقاط ضعف و قدرت فرزندان نقاط ضعف و قدرت فرزندان نقاط ضعف و قدرت فرزندان نقاط ضعف و قدرت فرزندان نقاط ضعف و قدرت فرزندان افزایش مهارت های اجتماعی افزایش مهارت های اجتماعی افزایش مهارت های اجتماعی افزایش مهارت های اجتماعی افزایش مهارت های اجتماعی افزایش مهارت های اجتماعی افزایش مهارت های اجتماعی افزایش مهارت های اجتماعی افزایش مهارت های اجتماعی

دیدگاه شما

آخرین اخبار