8. شهريور 1396 - 15:54   |   کد مطلب: 18349
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همدان تاریخی ترین شهر دنیاست ومسئولان نگاه ویژه ای به این شهر دارند اما وضعیت اشتغال در استان بسیار نامناسب بوده وبزرگترین مشکل مردم بیکاری جوانان آنها است که دولت و مجلس باید برای رفع بیکاری تلاش کنند.
شبنم ها , afkl ih , shabnamha , shabnamha.ir , حاجی بابایی

به گزارش شبنم ها،

اولین مراسم بزرگداشت بازنشستگان دستگاه های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان برگزار شد
این مراسم که به میزبانی صندوق بازنشستگی استان همدان، اداره تعاون کارورفاه اجتماعی،آموزش فنی وحرفه ای ، مدیریت شعب بانک رفاه کارگران، اداره کل بهزیستی استان همدان برگزار شد واز سال ها تلاش و زحمات کارمندانی که به مقام بازنشستگی نائل آمده بودند تقدیربه عمل آمد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم وهمچنین تبریک هفته دولت گفت: هرمدیری که نگاه مثبتی به کسانی که 30 سال زندگی وجوانی خود را برای خدمت به جامعه گذاشتن دارند این نشان ازفهم و شعور ونگاه بالای آن مدیراست.
حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهارداشت: اعتقاد دارم از نظر تربیت واجتماع کسانی که بازنشسته می شوند تاثیرگذارترین انسانها درجامعه به ویژه درخانواده هستندو افزود:توجه ویژه به بازنشستگان باید سرلوحه همه مسئولان قرار گیرد.
وی بیان کرد: در برنامه ششم یکی از کارهای اساسی که مصوب شد نظام مناسب سازی حقوق بازنشستگان است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه از کلان شهر بودن همدان وامکانات کم این استان صحبت کردو گفت: همدان باید بتواند جایگاه ویژه ای در بین استان های کشور داشته باشد.
وی اظهار داشت: همدان تاریخی ترین شهر دنیاست ومسئولان نگاه ویژه ای به این شهر دارند اما وضعیت اشتغال در استان بسیار نامناسب بوده وبزرگترین مشکل مردم بیکاری جوانان آنها است که دولت و مجلس باید برای رفع بیکاری تلاش کنند.
وی گفت: وی با بیان اینکه همدان توانایی برجسته شدن در هر حوزه‌ای را دارد و بر این اساس باید به همدان به عنوان استان فرامنطقه‌ای نگاه کرد، گفت: نگاه مدیران موفق به همدان  فرامنطقه‌ای است.
حاجی بابایی با بیان اینکه مسئولان باید در کنار مدیریت، یک تعریف فرامنطقه‌ای از استان همدان نیز داشته باشند، گفت: ایجاد اشتغال در استان همدان نیازمند عبور از این معبر است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار