23. مهر 1402 - 10:26   |   کد مطلب: 25285
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:
هیمنه شیشه‌ای رژیم صهیونسیتی شکسته شد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را مثل یک اتاق شیشه‌ای شکست گفت: از این به بعد نیز اگر قرار باشد این اتاق باقی بماند، باید به‌ کمک چسب خورده شیشه هایش را نگه داشت اما این شکست رژیم کودک‌کش ترمیم نمی‌شود.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار شبنم ها با بیان اینکه در طول دهه‌های گذشته موضوع رژیم غاصب صهیونستی، جهان اسلام و فلسطین موضوعی جهانی بوده است گفت: همیشه درگیری بین این دو طرف وجود داشته که رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب کودک‌کش است و مردم مظلوم فلسطین را قتل عام می کند.

 

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی افزود: این اولین بار بود که هیمینه رژیم صهیونیستی به صورت یکجا شکسته می‌شود و واقعا قابل ترمیم نیست.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم صهیونسیتی دیگر نمی‌تواند به اقتدارگرایی برسد، حرکتی که فلسطین و مقاومت انجام داد، رژیم صهیونیستی را مثل یک اتاق شیشه‌ای شکست و از این به بعد نیز اگر قرار باشد این اتاق باقی بماند، باید به‌ کمک چسب خورده شیشه هایش را نگه دارد.

 

حاجی بابایی با تاکید براینکه امروز دنیا علیه این رژیم کودک‌کش صهیونسیتی موضع گیری می‌کند تصریح کرد: یک هارمونی جدید درحال به وجود آمدن است که منجر به یک چندجانبه گرایی و نظم نوین جهانی می‌شود.

 

وی ادامه داد: قطعا این رژیم ستمگر، در هیج کجای این چارچوب وجود ندارد و آمریکا نیز به عنوان یک نیروی برتر و قطب یک جانبه گرا نیست، بلکه نهایتا می‌تواند یکی از اضلاع باشد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: قطعا رژیم غاصب صهیونستی روبه افول است و به همین دلیل این جایگاه دیگر قابل ترمیم نیست.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار