13. شهريور 1396 - 21:21   |   کد مطلب: 18431
امسال اقبال شهروندان همدانی به خرید لوازم‌التحریر ایرانی- اسلامی افزایش یافته که این خود نمونه‌ای از تبلور اقتصاد مقاومتی در جامعه است.
اقتصاد مقاومتی,قاچاق کالا,لوازم‌التحریر,لوازم‌التحریر ایرانی- اسلامی,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : عباس ستاره با بیان اینکه قدرت خرید مردم در بازار لوازم‌التحریر پایین است، افزود: مردم بیشتر در پی خرید جنس ارزان‌تر هستند و مرغوبیت را در اولویت دوم قرار می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه 100 درصد دفاتر موجود در بازار ایرانی هستند، یادآور شد: این کالا تولید ایران بوده اما مواد اولیه آن از خارج تأمین می‌شود.

ستاره خاطرنشان کرد: کلیه لوازم‌التحریر تولید داخلی مرغوب بوده و مردم نیز بیشتر تمایل به خرید این نوع محصولات دارند.

وی با اشاره به اینکه بازار لوازم‌التحریر از 15 شهریورماه داغ خواهد شد، تصریح کرد: 250 عضو در این اتحادیه وجود دارد که 150 مورد از این اعضا صرفا در رسته لوازم‌التحریر و کتاب‌فروشی فعالیت می‌کنند.

ستاره از عرضه لوازم‌التحریر به دست دستفروشان ابرازنارضایتی کرد و گفت: این افراد اجناس چینی و نامرغوب را در قیمت بسیار پایین عرضه می‌کنند که تأثیر نامطلوبی در صنف لوازم‌التحریرفروشی‌ها دارد.

وی در پایان درباره قاچاق کالا گفت: در سال‌های گذشته اجناس قاچاق در بازار دیده می‌شد اما در سالجاری با توجه به بازرسی‌های انجام شده قاچاق کالا به کمترین حد ممکن رسیده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار