14. دى 1396 - 16:24   |   کد مطلب: 20229
ایران اسلامی کشوری بااقتدار است که دست بیگانگان، فتنه گران و اغتشاشگران را برای اختلال در نظام جمهوری اسلامی قطع خواهد کرد.
اقتصاد مقاومتی,بسیج جامعه زنان,بصیرت افزایی,فتنه,مشکلات اقتصادی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در مورد آشوب‌های اخیر گفت: نقد و بررسی حوادث اخیر نشان داد فتنه گران مجدداً از فضای داخلی ایران سوءاستفاده کنند و با اغتشاش به‌نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

وی افزود: دشمنان و فتنه گران باهدف پلیدی که داشتند به خیال خود سعی بر خدشه‌دار کردن حیثیت نظام، تخریب اموال عمومی، رعب و وحشت و… داشتند که خوشبختانه منشأ آنان مشخص شد.

اصلانی با اشاره به مهم‌ترین هدف دشمنان علیه ایران بیان کرد: هدف اصلی دشمنان از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اغتشاشگران در حوادث اخیر از نسخه‌های سازمان‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل، عربستان و… تبعیت کردند که درصدد نابودی اصل اسلام و نظام بودند، همچون فتنه سال ۸۸ ساختارشکنی‌های زیادی صورت گرفت.

وی یادآور شد: دولت و مردم به‌شدت مقابل این نوع اغتشاش و فتنه ایستاده‌اند و آنان را سرکوب می‌کنند؛ مردم دارای مشکلات اقتصادی، بیکاری، تورم و… هستند که خانواده‌ها را بازندگی سخت مواجه کرده است که در این راستا دولت و مسئولین مربوطه باید در راستای رفع مشکلات مردم کمر همت ببندند.

مسئول بسیج جامعه زنان با تأکید بر اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به اقتصاد مقاومتی، موضوع به این مهمی جدی گرفته نمی‌شود و این در حالی است که دنیا از پایه‌های اقتصاد مقاومتی به‌عنوان نسخه شفابخش استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه رهایی از بن‌بست‌های اقتصادی و جنگی که دشمن علیه کشورمان ایجاد کرده است اقتصاد مقاومتی است.

اصلانی واردات را فلج کردن چرخ اقتصادی بیان کرد و افزود: بسیاری از کارشناسان اقتصادی در سطح جهان از اقتصاد مقاومتی برای کشور خود بهره می‌برند، واردات رسمی و غیررسمی هیچ معنا و مفهومی ندارد و منجر به فلج کردن چرخ اقتصاد کشور می‌شود و باید اصل اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شود.

وی ادامه داد: برخی قراردادهای اقتصادی ازجمله تولید واگن‌های قطار شهری، پروژه‌های نفتی و… با خارج از کشور بسته می‌شود درصورتی‌که توانمندی‌های داخلی در همه زمینه‌ها وجود دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به جذب سرمایه‌گذاران داخلی بیان کرد: قراردادهایی که برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی است مانع جذب سرمایه‌گذاران داخلی می‌شود و منجر به رشد بیکاری خواهد شد.

وی در مورد مطالبه اقتصادی مردم اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم در چند روز گذشته در تجمعات رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و تورم بود که توسط بیگانگان منجر به اغتشاش شد؛ تولید داخلی و جذب سرمایه گزار ایرانی نیاز به فرهنگ‌سازی، کمک، مشاوره، ایجاد فضای مناسب برای تولید و… دارد که یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم است و باید به آن توجه جدی شود.

اصلانی فرانسه را کشوری همراه با آشوب اعلام کرد و گفت: کشورهای اروپایی اجازه دخالت در امور ایران را ندارند؛ در فرانسه آشوب و اغتشاش است که مردم آن به‌سختی زندگی می‌کنند و توان رفع مشکلات داخلی خود را ندارند، در مورد مسائل کشور ما نظر می‌دهند.

وی یادآور شد: رئیس‌جمهور فرانسه در فتنه‌های اخیر به حمایت از فتنه گران دخالت کرد تا وقتی از ایران بابت این دخالت عذرخواهی نکند اجازه ورود به کشور را نباید به او داد.

مسئول بسیج جامعه زنان ایران را کشوری باافتخار دانست و تصریح کرد: ایران کشور مقتدر، باافتخار و پر غرور است و به بیگانگان و فتنه گران اجازه هیچ‌گونه دخالت را نخواهد داد.

وی در مورد نقش مادران برای بصیرت افزایی فرزندان افزود: برخی از نوجوانان و جوانان فریب فتنه گران را خوردند و در این راستا مادران می‌توانند باتربیت صحیح و روشنگری برای فرزندان خود از کودکی اقدام کنند و آنان را باارزش‌ها، اهداف و افتخارآفرینی‌های کشور آشنا نمایند.

اصلانی در ادامه اذعان داشت: ایران باعث امید بسیاری از کشورهای مظلوم جهان است و یک مادر موفق ایرانی می‌تواند بصیرت فرزندان خود را تقویت کند و در مورد مسائل مختلف همچون تربیت سیاسی، بصیرت افزایی، دشمن‌شناسی، سازندگی، کمک به مردم و … فرزندان خود را در مسیر الهی پرورش دهد.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید بدانند که سرمایه‌های کشور هستند و برای پیشرفت روزافزون، سازندگی و رفع محرومیت‌ها قدم بردارند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار