23. شهريور 1396 - 16:12   |   کد مطلب: 18577
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در یک هزار و ۴۸۰ پایگاه در استان همدان خبر داد.
جشن عاطفه ها,کمیته امداد استان همدان,کمک های مردمی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۱۴۸۰ پایگاه در همدان 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : جمشید محمدی اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مدارس جشن عاطفه‌ها در روزهای 24 شهریور و 19 مهرماه در استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در یک هزار و 480 مدرسه، پایگاه بسیج، مسجد، میدان‌های سطح شهر و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود، افزود: این جشن در یک هزار و 260 مدرسه سطح استان برگزار می‌شود.

محمدی با بیان اینکه 155 پایگاه بسیج و مسجد اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز جشن عاطفه‌ها می‌کنند، عنوان کرد: 44 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میدان‌های و سطح استان مستقر هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با تأکید بر اینکه جشن عاطفه‌ها امسال در یک هزار و 260 مدرسه سطح استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: 200 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌ها تهیه شده که در بین مدارس توزیع می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه جشن عاطفه در دو مرحله برگزار می‌شود، بیان کرد: روز 24 شهریورماه صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میدان و مصلی‌های همدان مستقرند و این جشن در 19 مهر در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیارد و 100 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، گفت: این میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در بین 23 هزار دانش‌آموز و دانشجو توزیع شد.

محمدی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها به منظور جمع‎آوری کمک‌ها و هدایای نقدی و غیر نقدی مردمی، برای دانش‌آموزان و اقشار بی‌بضاعت جامعه برگزار می‌شود، تأکید کرد: 21 مرکز نیکوکاری نیز در سطح استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری به جهت تأمین نیازهای مردم محروم استان همدان مشارکت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با تأکید بر اینکه 8 هزار دانش‌آموز به طور مستقیم زیرپوشش کمیته امداد هستند و این سازمان نسبت به فراهم کردن نیازهای آن‌ها اقدام می‌کند، اظهار داشت: یک هزار و 300 دانشجو نیز زیرپوشش کمیته امداد استان همدان هستند.

انتهای پیام/ص

جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها جشن عاطفه ها کمیته امداد استان همدان کمیته امداد استان همدان کمیته امداد استان همدان کمیته امداد استان همدان کمیته امداد استان همدان کمیته امداد استان همدان کمیته امداد استان همدان کمیته امداد استان همدان
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار